Магістерські роботи (КФ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КФ) за Автор "Кальченко, Л. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Соціальна адаптація українських вимушених переселенців у Швейцарії (на прикладі діяльності волонтерської ініціативи Power Hub Zug)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Єлагіна, Марія Олександрівна; Кальченко, Л. В.Документ Відкритий доступ Соціально-професійна адаптація учасників бойових дій до цивільного життя у ветеранському просторі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Кунах, Георгій Євгенович; Кальченко, Л. В.Магістерська робота присвячена вивченню проблеми соціально професійної адаптації учасників бойових дій до цивільного життя у ветеранському просторі. У роботі узагальнено теоретичні підходи до розуміння соціальної та професійної адаптації, проаналізовано чинники, що впливають на процес адаптації ветеранів, а також роль ветеранського простору у сприянні їх інтеграції. Визначено соціально-економічні, психологічні бар'єри адаптації та шляхи їх подолання. Проведено дослідження з використанням методів соціологічного опитування та інтерв'ю, що дозволило сформулювати практичні рекомендації для державних і громадських організацій. Розроблено програми соціальної підтримки, професійної реабілітації та створення умов для працевлаштування ветеранів у ветеранському середовищі з метою підвищення ефективності їх адаптаційних процесів.Документ Відкритий доступ Формування усвідомленого батьківства молоді у закладах загальної середньої освіти(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Вишнівський, Роман Васильович; Кальченко, Л. В.Магістерська робота присвячена вивченню проблеми формування навичок усвідомленого батьківства молоді у закладах загальної середньої освіти. У роботі узагальнено теоретичні підходи до визначення понять «батькі вство», «усвідомлене батьківство». Розглянуто зміст та методи формування навичок усвідомленого батьківства учнів старших класів. Визначено критерії і показники рівня сформованості навичок готовності старшокласників до усвідомленого батьківства та проведено констатувальний етап експерименту. Розроблено та експериментально перевірено навчально-методичне забезпечення процесу формування навичок усвідомленого батьківства учнів старших класів з використанням мобільного додатку в Telegram для підвищення рівня готовності старшокласників до усвідомленого батьківства.