Магістерські роботи (КФ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КФ) за Автор "Коваль, О. А."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Особливості застосування кіномистецтва у соціально педагогічній роботі з підлітками, що мають проблеми з соціалізацією(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Качаєнко, Аліна Борисівна; Коваль, О. А.Дисертація присвячена проблемі соціалізації підлітків та впливу на цей процес кіномистецтва як інституту соціалізації. В роботі узагальнено теоретичні підходи стосовно поглядів на процес соціалізації, зокрема осіб підліткового віку, впливу мистецтва на процес соціалізації, досвід роботи українських та світових кіноклубів. На основі цього узагальнення виявлено позитивний вплив залучення підлітків до участі у кіноклубах як неформальних інститутів соціалізації. Встановлена ефективність використання методу кінотерапії з даною категорією клієнтів. Представлено проект кіноклубу як неформального середовища для успішної соціалізації підлітків. В кіноклубі запропоновано розроблену нами методику проведення кінотерапевтичних занять.Документ Відкритий доступ Соціокультурна адаптація дітей зі статусом тимчасового захисту у країнах ЄС (на прикладі діяльності недержавних громадських організацій Республіки Польщі)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Клеменко, Анастасія Юріївна; Коваль, О. А.Дисертація присвячена дослідженню змісту, ефективних форм і методів соціокультурної адаптації українських дітей зі статусом ТЗ у країнах ЄС на прикладі діяльності недержавних громадських організацій Республіки Польща. В роботі узагальнено світовий досвід соціокультурної адаптації українських дітей зі статусом ТЗ – передові практики, діяльність держав та недержавних ГО; виявлено актуальні соціально-психологічні проблеми та труднощі адаптації дітей зі статусом ТЗ, які вимушено переїхали до країн ЄС; обґрунтовано доцільність та ефективність застосування креативних методів підвищення рівня соціокультурної адаптації українських дітей; розроблено комплексну програму подолання дезадаптації дітей, яка охоплює важливі складові: відновлення емоційно-психологічної стійкості українських дітей, підвищення соціокультурної адаптації та інтеграції дітей у польському середовищі, а також збереження їх української ідентичності.