2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Автор "Лесюк, М. П."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Математична модель методу автокомпенсації інструменьальних похибок акселерометрів в інерціальних навігаційних системах крейсерського рухомого об’єкту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Черняк, М. Г.; Лесюк, М. П.Інструментальні адитивні похибки інерціальних датчиків призводить до значного накопичення навігаційних похибок за короткий час. Основним мето-дом боротьби з цими похибками традиційно є використання допоміжних дже-рел навігаційної інформації. Проте, для збільшення часу автономної навігації залишається єдиний шлях – використання більш дорогих та точних датчиків. Ця робота присвячена математичній моделі методу автокомпенсації інструме-нтальних похибок акселерометрів інерціальних навігаційних систем, що спри-яє підвищенню точності інерціального визначення координат за допомогою акселерометрів за тривалий час автономної роботи. Пропонується постійне обертання платформи з відомою кутовою швидкістю, на яку встановлені аксе-лерометри. Це дозволяє модулювати інструментальну адитивну похибку аксе-лерометрів та зменшити навігаційні похибки. Аналітичні викладки демон-струють зростання ефективності цього методу зі збільшенням часу автономної роботи системи. Експерименти, проведені на встановленому на поворотний стіл блоці МЕМС акселерометрів, підтверджують ці висновки.