Перегляд за Автор "Haidenko, Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Acting out: how role play helps develop language and soft skills(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023-06-08) Haidenko, Yuliia; Serheieva, OksanaДокумент Відкритий доступ Compound Term-nouns in Electrical Engineering Texts: Structural, Semantic and Functional Peculiarities(2020-11) Karachun, Yuliia; Haidenko, Yuliia; Borkovska, InnaДокумент Відкритий доступ English for Information Technology: Basic Computer Software(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Haidenko, Yuliia; Гайденко, Юлія ОлексіївнаНавчальний посібник призначений для аудиторних і позааудиторних занять студентів першого курсу факультету інформатики та обчислювальної техніки. Видання складається з двох розділів, які охоплюють професійно-орієнтовані теми: “Basic Computer Software”, “Operating Systems”. Крім того, означене видання містить: секцію для перевірки залишкових знань, робочі аркуші для закріплення в умовах індивідуальної, парної чи групової роботи пройденого матеріалу; додатки з поясненням граматичних явищ; список слів та абревіатур. Представлені в посібнику вправи спрямовано на розвиток та вдосконалення вмінь усного і писемного мовлення, читання, аудіювання та перекладу. Мета навчального посібника – розширити професійний тезаурус студентів, формувати навички роботи з автентичними матеріалами, сприяти розвитку професійно-орієнтованої комунікативної компетентності.Документ Відкритий доступ English for Information Technology: Functional Units of a Computer(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Haidenko, Yuliia; Гайденко, Юлія ОлексіївнаНавчальний посібник призначений для аудиторних і позааудиторних занять студентів першого курсу факультету інформатики та обчислювальної техніки. Видання складається з трьох розділів, які охоплюють професійно-орієнтовані теми: “A Typical Computer”, “Computer Hardware”, “Computer Safety”. Крім того, означене видання містить: секцію для перевірки залишкових знань, робочі аркуші для закріплення в умовах індивідуальної роботи пройденого матеріалу; додатки з поясненням граматичних явищ; список слів, абревіатур та акронімів. Представлені в посібнику вправи спрямовано на розвиток і вдосконалення вмінь усного та писемного мовлення, читання, аудіювання і перекладу. Мета навчального посібника – розширити професійний тезаурус студентів, формувати навички роботи з автентичними матеріалами, сприяти розвитку професійно-орієнтованої комунікативної компетентності.Документ Відкритий доступ English for Information Technology: History and Types of a Computer(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Haidenko, Yuliia; Гайденко, Юлія ОлексіївнаНавчальний посібник призначений для аудиторних і позааудиторних занять студентів першого курсу факультету інформатики та обчислювальної техніки. Видання складається з трьох розділів, які охоплюють професійно-орієнтовані теми: “History of Computers”, “Computers Today”, “Types of Computer”. Крім того, означене видання містить: секцію для перевірки залишкових знань, два робочі аркуші для закріплення в умовах парної роботи пройденого матеріалу; чотири додатки з поясненням граматичних явищ; список слів та абревіатур. Представлені в посібнику вправи спрямовано на розвиток та вдосконалення вмінь усного і писемного мовлення, читання, аудіювання та перекладу. Мета навчального посібника – розширити професійний тезаурус студентів, формувати навички роботи з автентичними матеріалами, сприяти розвитку професійно-орієнтованої комунікативної компетентності.Документ Відкритий доступ English practical course for first-year students: Information technology. Part 2(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2022) Dukhanina, Nataliia; Haidenko, Yuliia; Tyshchenko, Mykola; Serheieva, OksanaДокумент Відкритий доступ Giving effective feedback(2024) Haidenko, Yuliia; Serheieva, OksanaДокумент Відкритий доступ History of word formation in English(Liha-Pres, 2022) Haidenko, Yuliia; Serheieva, OksanaДокумент Відкритий доступ The pros and cons of online translation(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023) Haidenko, Yuliia; Serheieva, OksanaДокумент Відкритий доступ The three pillars of cyber security(Львівський науковий форум, 2024-01-09) Kravets, Mykola; Haidenko, YuliiaДокумент Відкритий доступ Theoretical approaches to the study of word(Дрогобицький державний педагогічий університет імені Івана Франка, 2022) Haidenko, Yuliia; Serheieva, Oksana; Tyschenko, MykolaУ статті виділено й проаналізовано теоретичні підходи до дослідження слова. Слово розглянуто з позицій мови, мовлення та семіотики. За мовного підходу слово визначено як центральну функційно-структурну одиницю мови, із закріпленими за нею лексичним та граматичним значенням, спрямовану на виконання пізнавальної та номінативної функцій. З’ясовано, що слово – це одиниця мови, яка позначає явища дійсності та психічного життя людини і звичайно однаково розуміється колективом людей, які розмовляють однією мовою й історично пов’язані між собою. Описано, що слово співвідноситься з предметом думки як з узагальненим відображенням певної області дійсності, внаслідок чого набуває лексичних властивостей. Розкрито поняття «фонетичне слово», «морфологічне слово», «лексичне слово» та «синтаксичне слово». Висвітлено, що слово є одиницею природної мови і одночасно метамови, адже словами можна визначити саме слово як поняття і все, що стосується навколишнього світу. Встановлено ознаки слова, серед яких номінативність, інформативність, індивідуальність лексичного значення, матеріальність, недвонаголосність, відтворюваність, окремість, структурна цільнооформленість, непроникність, асоціативність тощо. Слово з позицій мовлення визначено як одиницю мовлення, яка виступає засобом спілкування мовців і виконує насамперед комунікативну функцію, адже дозволяє інформувати, ділитися знаннями, досвідом, власним баченням світу. Описано, що слово володіє інформаційним потенціалом: містить та транслює інформацію про об’єкти і явища навколишньої дійсності. Із позицій семіотики слово визначено як білатеральний знак, що функціює як самостійне ціле, характеризується єдністю форми та змісту, котрі закріплено суспільною практикою.