Факультет менеджменту та маркетингу (ФММ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет менеджменту та маркетингу (ФММ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 3120
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обмежений Методичнi вказiвки до виконання економiчної частини дипломного проекту для студентiв спецiальностi «Лазернi технологiї»(Політехніка, 2002) Войтко, Сергій Васильович; Розенплентер, Альфред Едгарович; Левицька, Тетяна Володимирівна; Менеджменту та маркетингу; НТУУ «КПІ»Документ Відкритий доступ Метод отримання інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгівельної марки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2002) Богомаз, Н. В.; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Основні етапи розробки анкети під час маркетингових досліджень(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2002) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Обмежений Методичнi вказiвки до виконання органiзацiйно-економiчного роздiлу дипломних проектiв для студентів приладобудiвних спецiальностей(Політехніка, 2002) Левицька, Тетяна Володимирівна; Мельник, Тетяна Володимирівна; Войтко, Сергій Васильович; Менеджменту та маркетингу; НТУУ «КПІ»Документ Відкритий доступ Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2003) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Обмежений Інтеграцiйнi процеси: (Розд. дисциплiни «Мiжнародна економiка»)(2006) Войтко, Сергій Васильович; Менеджменту та маркетингу; НТУУ «КПІ»Документ Відкритий доступ Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку(Преса України, 2006) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2006) Зозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.Документ Обмежений Методичні вказівки до виконання організаційно-економічного розділу дипломних проектів для студентів приладобудівного факультету(НТУУ «КПІ», 2006) Войтко, Сергій Васильович; Левицька, Тетяна Володимирівна; Корогодова, Олена Олександрівна; Любимова, Катерина Олександрівна; Факультет менеджменту та маркетингуДокумент Відкритий доступ Brand as the non-material active in the postindustrial society(RTU Publishing House, 2007) Zozul`ov, A. V.; Nesterova, J. V.Clause is devoted to the analysis of a role of actives of the enterprise in an industrial and postindustrial society. Changes of a role of a brand as non-material active of the enterprise in view of specificity of the Ukrainian market are investigated.Документ Відкритий доступ The Technique Of Market Positioning Of The Goods(VGTU Press «Technicka», 2007) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ The Technique of Market Positioning of the Goods(Technicka, 2007) Zozul`ov, A. V.Документ Відкритий доступ Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві(Преса України, 2008) Зозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.Документ Відкритий доступ Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку(Знання, 2008) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації(Преса України, 2009) Зозульов, Олександр Вікторович; Микало, Олександра ІгорівнаДокумент Обмежений Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи та домашньої контрольної роботи з дисципліни «Організація, керування і проектування зварювального виробництва» для студентів зварювального факультету денної та заочної форми навчання(2009) Кузьменко, Любов Анатоліївна; Калана, Тетяна Вікторівна; Войтко, Сергій Васильович; Менеджменту та маркетингу; НТУУ «КПІ»Документ Обмежений Міжнародна економіка(2009) Герасимчук, В. Г.; Войтко, С. В.; Менеджменту та маркетингу; НТУУ «КПІ»Документ Обмежений Планування діяльності підприємства(2009) Менеджменту та маркетингу; Заборовець, О. П.; Шевченко, Т. Є.; Бойчук, Н. Я.; Заборовець, М. О.; НТУУ «КПІ»Представлені методичні вказівки мають за мету допомогти студентам спеціальності «Економіка підприємства» факультету менеджменту та маркетингу оволодіти основними принципами, сучасними формами та методами планування в ринкових умовах господарювання.Документ Обмежений Менеджмент(2009) Менеджменту та маркетингу; Савчук, Л. М.; Чупріна, Маргарита Олександрівна; НТУУ «КПІ»Документ Відкритий доступ Промышленный маркетинг: рыночная стратегия(ИД Профессионал, 2009) Зозулёв, Александр Викторович