Бакалаврські роботи (ШІ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ШІ) за Ключові слова "3d games"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дослідження методів машинного навчання в 3-х вимірних іграх(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Скоропадський, Артем Олександрович; Кот, Анатолій ТарасовичОб’єкт дослідження – методи машинного навчання. Предмет дослідження – використання методів машинного навчання в тривимірних іграх. Мета дослідження – проаналізувати існуючі методи машинного навчання для тривимірних ігор і запропонувати практичне рішення із застосування машинного навчання у розробці тривимірного ігрового середовища. Актуальність роботи обумовлена зростаючим попитом на реалістичні та адаптивні віртуальні агенти у сучасних ігрових середовищах, а також останніми досягненнями у галузі машинного навчання і підвищенням обчислювальних здатностей комп'ютерних систем. Отримані результати: запропоноване рішення щодо використання глибинних нейронних мереж та інших алгоритмів машинного навчання для створення адаптивної навігаційної системи агентів у тривимірному ігровому середовищі на базі Unreal Engine 5. У рамках подальшого розвитку програмного продукту пропонується підвищувати ефективність навчання агентів та інтеграцію більш складних поведінкових моделей для покращення ігрового досвідув в додаток з новими технологіями по типу VR/AR.