Кафедра обчислювальної техніки (ОТ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра обчислювальної техніки (ОТ) за Ключові слова "004.04"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Архітектура та концептуальний розвиток інформаційної системи факультету на базі комплексу «KPI-Connect»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Писарчук, Олександра Олексіївна; Клименко, Ірина АнатоліївнаАктуальність. Освіта є невід’ємною складовою життя кожної людини. Автоматизація певних освітніх процесів у Вищих навчальних закладах вирішує багато проблем, пов’язаних з їх організацією та супроводженням, забезпечує безперервний доступ до певних даних. Важливим є створення системи, архітектура якої дозволить регулювати та адмініструвати всі освітні процеси для здобуття усіх освітніх рівнів, які надає ВНЗ. На сьогоднішній день існує безліч систем, що дозволяють частково забезпечувати автоматизоване навчання у ВНЗ, проте жодна не передбачує підтримку роботи усіх навчальних підрозділів та їх адміністрування за ієрархічним спаданням та подальшим розширенням функціоналу за умови потреб автоматизації окремих освітніх процесів. Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є розробка гнучкої архітектури інформаційної системи факультету з можливістю її розширення з впровадженням будь-якого функціоналу на основі існуючої системи без змін основної структури. Для досягнення мети дослідження поставлено і вирішено такі завдання: •аналіз підходів до розробки масштабованої системи; •дослідження підходів до розробки моделі бази даних для навчальної системи та її розробка; •аналіз та вибір технологій для побудови системи; •розробка архітектури системи; •створення підходів до підтримки та менеджменту системи. Об’єкт дослідження – процеси проектування та підтримки програмовних інформаційних систем для навчальних закладів, які породжують необхідність розроблення нових концепцій і засобів для забезпечення гнучкості та масштабованості їх архітектур та програмного забезпечення. Предмет дослідження – концепція та засоби для створення гнучких інформаційних систем для навчального закладу з властивістю масштабовоностіпідходи до створення гнучких навчальних систем з можливістю їх розширюваності. Методи досліджень. Для досягнення поставлених в магістерській роботі задач, використано методи створення монолітної архітектури, дотримання підходів до програмування функціональних структур, TDD підхід до розробки, методи розробки frontend та backend архітектури. Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає у наступному: •запропоновано гнучку структуру бази даних та масштабовану архітектуру frontend та backend системи; •розроблено програмний продукт на основі створеної архітектури з реалізацією автоматизації певних навчальних процесів ВНЗ. Архітектура системи, що впроваджена на факультеті, доводить її функціональність та масштабованість за вимогою автоматизації певних навчальних процесів. Особистий внесок здобувача. Магістерське дослідження є самостійно виконаною роботою, в якій відображено особистий авторський підхід та особисто отримані теоретичні та прикладні результати, що відносяться до вирішення задачі створення архітектури інформаційної системи на базі факультету. Формулювання мети та завдань дослідження проводилось спільно з науковим керівником. Практична цінність. Створена система наразі використовуються на факультеті Інформаційно обчислювальної техніки Київського політехнічного інституту та у майбутньому дозволить впроваджувати новий функціонал на базі створеної системи та вносити зміни в існуючі модулі за вимогою освітніх процесів. Система впроваджена на кафедрі ОТ Факультету інформатики та обчислювальної техніки Національного технічого університету «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського».Документ Відкритий доступ Багатомодульна клієнтська платформа для трейдингу транспортними засобами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Цехмейструк, Роман Вікторович; Жабін, Валерій ІвановичПроцес продажу або покупки уживаних машин все ще будується переважно на приватній основі, а тому вкрай хаотичний і криміналізований. Аналіз виявив тенденції, які забезпечують стрімкий розвиток вторинного ринку автомобілів, стимульований фінансовою кризою. Ринок стає організованим, підвищується рівень обслуговування. На вторинному авторинку торгівля автомобілями стала окремим бізнесом. Полягаючись на описане вище, бачимо, що актуальність створення платформи для торгівлі транспортними засобами стає все більш високою.Документ Відкритий доступ Багатомодульна платформа трейдингу транспортними засобами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Альохін, Кирило Валерійович; Жабін, Валерій ІвановичРобота складається із вступу та п’яти розділів. Загальний обсяг роботи: 90 аркуші основного тексту, 48 ілюстрації, 17 таблиць. При підготовці використовувалася література з 8 різних джерел. Актуальність. У наш час, досить актуальною темою є надання специфічних рішень, для торгівлі товарами, під потреби кожного клієнта. Моє рішення надає, представникам малого та середнього бізнесу, можливість динамічної конфігурації та розгортання платформи для трейдингу транспортних засобів. За рахунок цього, користувачі можуть купувати та продавати власну техніку. Мета і завдання дослідження. Метою магістерської дисертації є надання бізнесу автоматизованої інтернет платформи для менеджменту, конфігурації та розгортання специфічного під кожного клієнту рішення для трейдингу. За рахунок цього, бізнес зможе автоматизувати усі свої процеси по продажу техніки, із забезпеченням усіх необхідних побажань та специфік ведення продажів. Об’єкт дослідження–процес налаштування платформи під конкретного клієнта для продажу транспортних засобів. Предмет дослідження–метод динамічного розгортання платформи під кожного клієнта. Методи досліджень. Для досягнення поставлених в магістерській роботі задач використано методи побудови програмного додатку на основі мікросервісної архітектури. Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає у запропонованому методі, що дає можливість розгортання інтернет платформи для продажу транспортних засобів, із можливістю динамічного налаштування її компонентів під потреби кожного клієнта. Особистий внесок здобувача. Магістерське дослідження є самостійно виконаною роботою, в якій відображено особистий авторський підхід та особисто отримані теоретичні та прикладні результати, що відносяться до проектування та дизайну архітектури програмного коду додатку на основі мікросервісної архітектури, які працюють у хмарному середовищі. Формулювання мети та завдань дослідження проводилось спільно з науковим керівником. Практична цінність. На основі проведених досліджень про актуальність додатків для торгівлі транспортом, був розроблений програмний продукт платформу, яка надає рішення для трейдингу транспортними засобами із забезпеченням функціоналу специфічним під потреби кожного клієнта.Документ Відкритий доступ Засоби створення мобільного додатку Click`n go(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Клименко, Ярослав Володимирович; Верба, Олександр АндрійовичДаний магістерський дипломний проект присвячений дослідженню методів розробки веб-додатку. Метою розробка більш продуктивного методу пошуку закладів та подальша розробка додатку з використанням розробленого підходу з технологіями веб-розробки. У роботі проведено дослідження готових реалізацій наближених до системи програм, визначено їх переваги та недоліки та розроблено вимоги до даного додатку. Розроблений програмний додаток дозволяє користувачеві у режимі реального часу задавати параметри пошуку закладу і знайти найближчий на карті. Програма реалізована за допомогою засобів мови програмування JavaScript Для реалізації функцій додатку було використано бібліотеку React.Документ Відкритий доступ Система забезпечення функціональних процесів факультету на базі навчально-методичного комплексу «KPI-Connect»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Баран, Данило Романович; Клименко, Ірина АнатоліївнаАктуальність. На сьогоднішній день майже в усіх сферах життя людини невід’ємною частиною є автоматизація процесів за допомогою інформаційних технологій. Організація освітніх процесів не є виключенням у цьому. Деякі процеси досі потребують втручання певних професіоналів, що мають виконати певну паперову роботу, проте часто це є доволі громіздким та важким процесом, що може викликати багато питань та помилок. На сьогоднішній день існує безліч систем, що дозволяють частково забезпечувати автоматизацію бізнес-процесів у ВНЗ, проте жодна не передбачує підтримку роботи усіх бізнес-процесів за допомогою сучасних інформаційних технологій з мінімальним відсотком помилок при участі певних учасників системи у цих процесах. Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є забезпечення роботи функціональних процесів з можливістю їх розширення і створення нових автоматизованих функціональних частин. Для досягнення мети дослідження поставлено і вирішено такі завдання: •аналіз підходів до розробки навчально-методичної системи; •аналіз та вибір технологій для побудови системи; •проектування функціонального процесу автоматизації перевірки дипломів на плагіат; •розробка та впровадження функціоналу перевірки дипломів на плагіат на базі архітектури системи «KPI-Connect»; •розробка підходів до інтеграційної підтримки системи. Об’єкт дослідження – процеси проектування інформаційних систем, що призначені для відтворення динамічної моделі функціонування ВНЗ, які породжують проблему створення модульного та масштабованого програмного забезпечення. Предмет дослідження – підходи до проектування функціональних складових системи «KPI-Connect», та програмні засоби їх реалізації,що мають забезпечити властивості гнучкості та масштабованості архітектури програмного забезпечення. Методи досліджень. Для досягнення поставлених в магістерській роботі задач, використано клієнт-серверну архітектуру, підходи до розробки API, розробка інтерфейсу користувача за допомогою фреймворку ReactJS, використано базу даних системи «KPI-Connect». Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає у наступному: •створено клієнт-серверну архітектуру на базі комплексу системи «KPI-Connect»; • розроблено програмний продукт для автоматизованої перевірки дипломів на плагіат з використанням архітектури системи. Функціональний процес системи «KPI-Connect» для перевірки дипломів на плагіат спрощує перевірку дипломів для здобуття різних рівнів освіти студентами та надає структуру, яку у подальшому можна використовувати для впровадження нових функціональних процесів на прикладі створеного. Особистий внесок здобувача. Магістерське дослідження є самостійно виконаною роботою, в якій відображено особистий авторський підхід та особисто отримані теоретичні та прикладні результати, що відносяться до вирішення задачі створення архітектури інформаційної системи на базі факультету. Формулювання мети та завдань дослідження проводилось спільно з науковим керівником. Практична цінність. Створена система впроваджена на факультеті Інформатики та обчислювальної техніки Київського політехнічного інституту та реалізує на сьогоднішній день перевірку дипломів на плагіат у функціональному процесі системи «KPI-Connect».Документ Відкритий доступ Система збору та агрегації даних для аналізу вакансій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Педаш, Юлія Вячеславівна; Кулаков, Юрій ОлексійовичКожного дня публікуються тисячі вакансій по всьому світу. Це інформація, що потребує аналізу, результати якого зможуть полегшити пошук роботи та співробітників, процес створення навчальних програм. Ця тема є актуальною саме на даний момент, тому що з’язвилася велика кількість даних, опрацювання якої у минулому не було можливим. Тому є необхідність збирати та агрегувати ці дані для подальшого аналізу. Мета роботи: спрощення збору даних про вакансії для подальшого їх ефективного аналізу.Документ Відкритий доступ Функціональні структури даних в екосистемі мови Java для використання в багатопоточному контексті(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Арзамасцев, Олександр Володимирович; Русанова, Ольга ВеніаминівнаРобота складається із вступу та 4 розділів. Сумарний об’єм роботи: 117 аркушів тексту, 26 ілюстрацій та 43 таблиць. Для магістерської дисертації було використано літературу з 10 різноманітних джерел. Актуальність. Складність написання високонавантажених відмовостійких програм збільшується із зростанням потреб користувачів до функціоналу програмного забезпечення. Використання різноманітних архітектурних (кластеризація, низька зв’язність, мікросервісна архітектура) та низькорівневих (багатопоточне та функціональне програмування, алгоритми і структури даних) підходів дозволяє підвищити відмовостійкість та ефективність написаного програмного забезпечення, втім, ціною набагато вищої складності програмування. Використання багатопоточності в якості низькорівневого механізму підвищення ефективності програмного забезпечення є складним завданням. Розроблено ряд бібліотек, які можна підключити у вигляді окремого модуля та використовувати напряму в коді програми. Втім, часто бібліотеки переповнені засобами, що не потрібні в контексті конкретної задачі, лише роздувають вихідний код проекту та вимагають від розробників вивчати додатковий набір принципів тощо. Використання підходів функціонального програмування дозволяє спростити код, зробити його швидшим в деяких випадках та повністю уникнути таких явищ як гонка потоків, конкурентний доступ до даних, брудні зчитування та запис змінних тощо. Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є розширення функціональних можливостей мови Java шляхом впровадження та використання функціональної парадигми програмування, підвищення ефективності структур даних в рамках багатопоточного контексту, спрощення процесу написання безпечних та читабельних програм, що спроектовані на потенційну роботу в рамках багатьох потоків. Для досягнення мети дослідження поставлено і вирішено такі завдання: • дослідження та аналіз принципів функціонального програмування; • дослідження рекурсивних алгоритмів та структур даних; • розробка програмної реалізації бібліотеки алгоритмів та структур даних на мові Java; • аналіз отриманих результатів. Об’єкт дослідження – функціональні структури даних та алгоритми в екосистемі мови Java. Предмет дослідження – методи реалізації рекурсивних/функціональних структур даних та алгоритмів як різновид абстракції функціонального програмування на мові Java. Методи досліджень. Для досягнення поставлених в магістерській роботі задач використані методи аналізу та синтезу структур даних, а також теорія алгоритмів. Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає у наступному: • описано та розроблено структуру даних, відсутню в мові Java, що є абстракцією над рекурсією і дозволяє писати рекурсивні структури даних та алгоритми без небезпеки переповнення стеку та без мутації змінних; • реалізовано ряд структур даних та алгоритмів у вигляді бібліотеки на мові Java; • виконано порівняння існуючих та запропонованих структур даних. Бібліотека, що реалізована в рамках даної дисертації, може бути використана в якості вихідного коду у вільному доступі для спрощення переходу на функціональну модель програмування на мові Java. Особистий внесок здобувача. Реалізована основоположна структура даних, що відсутня в екосистемі мови Java, яка дозволяє перенести виконання рекурсивних методів із стеку повністю в область динамічної пам’яті за рахунок використання рекурсії та базових елементів функціонального програмування. На основі даної структури реалізовано ряд поширених структур даних та алгоритмів, що можуть бути використані напряму при розробці програм на мові Java. Практична цінність. Отримані результати можуть використовуватися у майбутніх дослідженнях за напрямками: • написання багатопоточних програм; • написання програм у функціональному стилі.Документ Відкритий доступ Інтерактивний додаток аналітичного оцінювання якості навчального заняття(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Верченко, Максим Сергійович; Писарчук, Олексій ОлександровичДаний магістерський дипломний проект присвячений дослідженню процесів автоматизованого оцінювання ефективності навчального заняття. Метою розробки є автоматизація процесу оцінювання якості навчального заняття для підвищення ефективності освітнього процесу. У роботі проведено дослідження готових реалізацій наближених до системи програм, визначено їх переваги та недоліки та розроблено вимоги до даного додатку. Розроблений програмний додаток дозволяє викладачу у режимі реального часу проводити анонімне онлайн опитування серед студентів після кожного навчального заняття. Отримавши усі данні від студентів, відбувається розрахунок інтегрованої оцінки заняття, за якою можна вирішити, на скільки воно буле продуктивне.