Кафедра автоматизації управління електротехнічними комплексами (АУЕК)
Постійне посилання на фонд
Припинила існування 01.07.2021 р. згідно наказу НУ/4/2021 від 5.01.2021
Переглянути
Перегляд Кафедра автоматизації управління електротехнічними комплексами (АУЕК) за Ключові слова "62.83:622.63:622.53"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Підвищення енергетичних показників частотно-регульованого електроприводу вентилятора місцевого провітрювання(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Балушок, Максим Юрійович; Чермалих, Олександр ВалентиновичЕнергозбереження стало одним з пріоритетних напрямків технічної політики у всіх розвинених країнах світу. Це пов'язано, по-перше, з обмеженістю і поновлювані основних енергоресурсів, по-друге, з безперервно зростаючими складнощами їх видобутку та вартістю, по-третє, з глобальними екологічними проблемами. Частотно-регульований привід має високу точність, широкий діапазон регулювання швидкості обертання електродвигуна, забезпечує плавний пуск і гальмування, тому є найбільш ефективним способом управління. Найкращий засіб – застосування частотного управління, який дозволяє не тільки підвищити експлуатаційний ККД вентилятора, але і забезпечити мінімізацію втрат в приводі за допомогою енергозберігаючих алгоритмів управління. На основі комп’ютерної моделі АД і моделі скалярної системи управління приводом виявлені залежності сумарних втрат енергії від потокозчеплення при варіюванні швидкості обертання вала двигуна в межах області частотного регулювання продуктивності вентилятора.Документ Відкритий доступ Інтелектуальна система захисту трифазних електродвигунів у разі аварійних режимів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Майстренко, Любов Юріївна; Дубовик, Володимир ГригоровичМагістерська дисертація присвячена аналізу видів захисту асинхронних електродвигунів від аварійних режимів роботи , а також запропонована структурна схема мікропроцесорного пристрою діагностування та захисту групи асинхронних електродвигунів. Розробка універсального захисту асинхронних двигунів від основних аварійних режимів, а також підвищення надійності асинхронних електродвигунів при виробничій експлуатації на підприємствах агропромислового комплексу є головною метою роботи. Функціональний стан асинхронного електродвигуна при виробничій експлуатації досліджувався шляхом аналізу процесу витрати його ресурсу на основі теплової схеми заміщення і кругової діаграми електродвигуна із застосуванням матричного обчислення, положень аналітичної геометрії і логічних міркувань (дедуктивного і аксіоматичного методів). Розробка методу діагностування здійснювалася методом індукції (узагальнення) отриманих результатів аналітичного дослідження зміни функціонального стану електродвигуна. Експериментальна перевірка методу діагностування асинхронного електродвигуна реалізовувалася за допомогою прискореного експерименту: введення заданої несправності («навмисна поломка») - визначення несправності. Аналіз економічної ефективності методу діагностування асинхронного електродвигуна виконувався шляхом порівняння варіантів технічного сервісу електродвигуна в умовах промислового виробництва без застосування запропонованого методу і при його використанні.