Факультет менеджменту та маркетингу (ФММ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет менеджменту та маркетингу (ФММ) за Ключові слова "005.1:005.936.3:005.921]572.02:33.05- 044”363”"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Стратегія антикризового управління підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Гафурова, Елеонора Султанівна; Гук, Ольга ВолодимирівнаАктуальність. Актуальність теми визначається сучасним економічним контекстом, який характеризується великою нестабільністю та невизначеністю. У таких умовах підприємства виведені на необхідність активної адаптації та використання стратегічних методів управління для ефективного подолання кризових ситуацій. В рамках цих викликів дана наукова робота приділяє увагу аспектам управління стратегією антикризової діяльності підприємств в умовах економічної нестабільності. Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра виконувалась в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту за ініціативною темою стратегії антикризового управління в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Роль автора полягає в розробленні теоретичних та практичних рекомендацій впровадження тактичних заходів та проектів щодо удосконалення стратегії антикризового управління ПП «Люкс Ойл». Мета дослідження полягає в розробці та теоретичному обґрунтуванні стратегічних підходів до управління антикризовою діяльністю підприємств у умовах невизначеного зовнішнього середовища. Завдання роботи включає в себе: - розгляд теоретичних засад механізмів та інструментів стратегії антикризового управління; - аналіз діяльності бази дослідження ПП «Люкс Ойл»; - оцінку наявного стану стратегії антикризового управління бази дослідження; - здійснення аналізу загроз та можливостей у рамках реалізаціх стратегії антикризового управління; - розробку шляхів вирішення цих проблем в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Об'єктом дослідження є стратегія антикризового управління підприємством. Предметом дослідження є теоретичні та практичні положення щодо формування стратегії антикризового управління підприємства в умовах невизначеності. Базою дослідження є ПП «Люкс Ойл». Методи дослідження включають у себе: балансовий метод (для аналізу діяльності підприємства), метод систематизації (для узагальнення наявних даних щодо діяльності бази дослідження та формування рекомендацій) та графічний (для наочної демонстрації механізмів). Наукова новизна отриманих результатів виявляється в удосконаленні стратегії антикризового управління для підприємств галузі сільської промисловості в умовах воєнних дій та підвищеного ризику, а також удосконаленні системи збуту через пошук нових ринків в нестабільному середовищі. Результати дослідження опубліковано в таких наукових працях: Гафурова Е.С., Гук О.В. Управління антикризовою стратегією олійного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Електронний журнал «Ефективна економіка». 2023. № 11. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.11.71 URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2530 Гафурова Є.С., Гук О.В. Перспективи створення аграрних кластерів в Україні БІЗНЕС. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 20 квіт. 2023 р. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2023. – С.125. URL: https://kafedra.management.fmm.kpi.ua/main/?p=4699