Бакалаврські роботи (КФ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КФ) за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Соціальна реклама в соціальній допомозі вразливим верствам населення України(2019-06) Хмельницька, Марія Олегівна; Свідло, Тетяна МиколаївнаСоціальна реклама в українському суспільстві представляється необхідною як важливий засіб соціокультурної інженерії, здатної прискорити процеси модернізації українського суспільства, формування нового способу життя сьогодення. Напрями соціальної реклами, які треба розвивати, на думку експертів, поєднують вплив на свідомість (виховна, формуюча функції реклами) та на поведінку людей (спонукальна функція), що не може не вплинути на зростання ефективності та результативності соціальної реклами. Соціальна реклама може виступати показником рівня моральності суспільства. Вона представляє громадські та державні інтереси і спрямована на досягнення благодійних цілей. Навіть з відповідей експертів стає зрозумілим, що, незважаючи на певні проблеми, соціальна реклама виконує не тільки інформативну функцію, про що кажуть усі опитувані, але й пізнавальну, розвиваючу, виховну та формуючу, що необхідно для нормально існуючого суспільства. Не зважаючи на відносно молодий вік сучасної української соціальної реклами, темпи її розвитку не можуть не вражати і потенціальні ресурси, які в ній наявні, в недалекому майбутньому будуть активізовані і рівень розвитку та розповсюдженості соціальної реклами може досягти європейських стандартів.