Обрії друкарства: науковий журнал
Постійне посилання на фонд
ISSN 2522-1078 (Online)
Періодичність: 1 раз на рік
Рік заснування: 2005
З 2014 року: електронне видання.
Тематика: історія та сучасні тенденції розвитку книговидання; редагування різних видів видань; соціокомунікаційні аспекти редагування; особливості сучасної масової комунікації; новітні технології у підготовці медійних продуктів; рекламна та PR-комунікація в поліграфії, видавництві та книгорозповсюдженні.
Офіційний сайт: http://horizons.vpi.kpi.ua/
Рік заснування: 2005
З 2014 року: електронне видання.
Тематика: історія та сучасні тенденції розвитку книговидання; редагування різних видів видань; соціокомунікаційні аспекти редагування; особливості сучасної масової комунікації; новітні технології у підготовці медійних продуктів; рекламна та PR-комунікація в поліграфії, видавництві та книгорозповсюдженні.
Офіційний сайт: http://horizons.vpi.kpi.ua/
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства: науковий журнал за Ключові слова "005.338.48:316.334.55"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розробка сувенірної продукції для НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Фісенко, Т. В.; Балюн, О. О.; Григоренко, А. В.Кожна компанія прагне зберігати зв’язок зі своїми клієнтами та аудиторією. Університети не є винятком, оскільки це забезпечує залучення нових студентів і підвищує лояльність до бренду серед працівників та випускників. Під час дослідження було вивчено наукову основу створення, випуску та розповсюдження сувенірної продукції, зокрема для ЗВО. Ці знання були втілені в практичних результатах, а саме — створенні сувенірної продукції для НН ВПІ. За допомогою опитування були визначені основні уподобання цільової аудиторії щодо дизайну та наповнення сувенірної продукції. Ці дані стали основою для розробки сувенірної продукції НН ВПІ. В дизайні використовувались помаранчево-червоні кольори (традиційні кольори ВПІ), а також світлий бузковий і сіруватий чорний Сувенірні вироби оформлені за спільною композиційною концепцією. Малюнок є абстрактним, з мінімальною кількістю додаткових елементів дизайну. Композиція також є гендерно нейтральною, оскільки ані кольори, ані матеріальні об’єкти (сувеніри) не пов’язані з певною статтю. Була створена композиція, що задовольняє потреби кожної групи аудиторії. Проєкт був реалізований у вигляді графічних макетів. Були використані засоби просування, що базуються на співпраці з власниками/розповсюдниками офіційних та популярних засобів комунікації. Зазначені методи взаємодії є безкоштовними і, за попередніми оцінками, допоможуть підвищити усвідомленість цільової аудиторії щодо сувенірної продукції НН ВПІ. Крім того, були створені власні канали просування, для популяризації яких використано безкоштовні методи. Наприклад, для просування сувенірної продукції ВПІ була створена окрема сторінка, на якій були розміщені фотографії основних продуктів сувенірної лінійки, а також контакти розповсюджувача та тематичні повідомлення. Було використано стандартні методи просування для сторінок з подібним вмістом, такі як масове стеження за користувачами і контекстна реклама.Документ Відкритий доступ Соціальний медіамаркетинг (SMM): інноваційні стратегії та перспективи розвитку для видавничого бізнесу(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Тріщук, О. В.; Шевченко, І. Б.Досліджено стратегії соціального медіамаркетингу (SMM) у контексті українського бізнесу. Розглянуто інноваційні підходи до використання соціальних платформ задля підвищення ефективності маркетингових кампаній і розвитку підприємств. Сучасне підприємство не може ігнорувати соціальні мережі як ефективний інструмент реклами та залучення цільової аудиторії. Використання інструментів таргетованої реклами дозволяє підприємствам точно спрямовувати свої повідомлення на конкретні групи користувачів. Соціальні мережі надають зручну та ефективну платформу для розміщення безкоштовної реклами, яка може швидко розповсюджуватися завдяки перепостам і коментарям. Детально описано переваги використання соціальних мереж у видавничому бізнесі та надано рекомендації щодо зацікавлення аудиторії через контент та використання трендів у соціальних мережах. Зазначено, що споживачі шукають продукти, які відповідають їхнім цінностям, і віддають перевагу брендам, що розділяють їхні ідеали. Зазначено що компанії, які розуміють та впроваджують екологічно чисті технології, можуть привертати більшу увагу споживачів. Вказано на важливість емоційного контенту, який включає розповіді про життя компанії, проблеми та реакцію на гострі соціальні питання. Відзначено важливість використання інструментів, як-от One-bite content, User Generated Content (UGC) та штучний інтелект для створення привабливого контенту. Виділено переваги використання технологій доповненої та віртуальної реальності для взаємодії з аудиторією та створення унікального контенту. Зазначено, що для зручності користувачів у соціальних мережах можна організувати електронні крамниці. Підкреслено, що використання аналітичних інструментів і постійний моніторинг дозволяють покращувати стратегії реклами в соціальних мережах. Сучасний видавничий бізнес повинен активно використовувати соціальні мережі, ураховуючи їх потужний вплив та можливості. Емоційний контент, адаптація до цінностей споживачів, сучасні технології та постійний аналіз дозволяють не лише привертати увагу, а й налагоджувати міцні стосунки із цільовою аудиторією.