Кафедра психології та педагогіки (ПП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра психології та педагогіки (ПП) за Ключові слова "159.9"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Невизначеність як фактор формування психосоціальних якостей психолога-теоретика/дослідника(2019) Хілько, Світлана ОлександрівнаУ публікації представлено теоретичний аналіз наукових робіт з проблеми невизначеності і психосоціальних якостей психолога та теоретичне обґрунтування невизначеності як фактора формування психосоціальних якостей психолога-теоретика/дослідника.Документ Відкритий доступ Особливості формування толерантності до невизначеності в майбутніх психологів(2021) Хілько, Світлана ОлександрівнаРозглянуто теоретичні аспекти толерантності до невизначеності як професійної здатності психолога в сучасних умовах. Представлено підходи до розуміння та визначення феномену толерантності до невизначеності. Проаналізовано місце невизначеності у професійній діяльності психолога. Представлено орієнтовний алгоритм реагування на ситуації невизначеності. Надано результати емпіричного дослідження рівнів сформованості толерантності до невизначеності у майбутніх психологів. Запропоновано діагностичний інструментарій визначення толерантності до невизначеності. Розроблено рекомендації майбутньому психологу щодо формування толерантності до невизначеності.Документ Відкритий доступ Психологічні особливості планування розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу(Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК», 2016) Апішева, Амінет Шабанівна; Apisheva, А.; Апишева, Аминет ШабановнаДокумент Відкритий доступ Соціально-психологічна реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку(БДПУ, 2018) Сербова, Ольга ВікторівнаУ посібнику «Соціально-психологічна реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку» з’ясовано сутність поняття «соціальна реабілітація», схарактеризовано вітчизняний досвід у галузі соціальної реабілітації дітей з інвалідністю, визначено перспективні шляхи соціальної реабілітації на сучасному етапі. Висвітлено існуючі підходи до сучасних заходів реабілітації та розроблена автором модель індивідуальної реабілітаційної карти дитини з порушеннями психофізичного розвитку та змісту індивідуального плану соціалізації дитини з порушеннями психофізичного розвитку. Розкрито сутність комплексного підходу до оцінки ефективності реабілітаційних заходів, визначено та систематизовано перелік показників їх оцінки. Зміст посібника «Соціально-психологічна реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку» складають навчально-теоретичні та методичні матеріали, особлива увага приділяється методичній основі процесу абілітації та реабілітації, практичним аспектам її впровадження, питанням надання корекційно-розвивальних послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку