Магістерські роботи (ТЕХВ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ТЕХВ) за Ключові слова "543.135"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Корозія елементів двигуна внутрішнього згоряння в моторній оливі за високої температури(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Писаренко, Андрій Валерійович; Букет, Олександр ІвановичВиявлено рух іонів в прилеглих до електрода шарах моторної оливи М-16ІХП-3 за характерним для них індуктивним гальмуванням, яке викликає зміщення фази імпедансу від –90, характерних для чистого конденсатора, до величини -15…-30, яка є позитивнішою внаслідок впливу індуктивності. Ефект стабільний при частотах нижче 30 кГц за температури 50 С. Виявлена електрохімічна корозія сталі в моторній оливі за зниженням комплексного опору у діапазоні частот 10…100 Гц, що можна пояснити необоротними корозійними процесами, які збіднюють приелектродний шар мастила за деполяризаторами і лігандами. Встановлено, що відпрацьована моторна олива містить сумарно більше іоногенів, проте свіжа олива містить більше іоногенів, що дисоціюють при підвищенні температури й забезпечують вищу електропровідність при нагріванні. За даними гравіметрії корозія у свіжій оливі в чотири рази повільніша такої у відпрацьованій оливі й на два-три порядки повільніше ніж корозія з кисневою деполяризацією при повному зануренні у водне середовище. Виявлено від’ємний активний опір корозійному процесу за кімнатної температури при частотах вище 4 кГц, а у перехідному процесі за температури 50С при частотах вище 13 кГц, що пояснюється надшвидким реагуванням лігандів і окисників сорбованих на поверхні сталі без їх переміщення у просторі, яке ефективніше перебігає при вищій температурі й тому при 50 С спостерігається при вищих частотах.