Механіка гіроскопічних систем: науково-технічний збірник, Вип. 35
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Механіка гіроскопічних систем: науково-технічний збірник, Вип. 35 за Ключові слова "533.695.14"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вплив типу оперення літального апарата схеми «качка» на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Попов, А. Є.; Зінченко, Д. М.Досліджується зміна розподілу підйомної сили по крилу конфігурації ЛА з переднім оперенням залежно від типу переднього оперення. Були проведені чисельні аеродинамічні розрахунки для тринадцяти конфігурацій із різними формами переднього оперення (прямокутна, коробчаста, коробчаста із закругленими кутами, кільцева, ромбовидна, V-подібна з кутом 90 між несучими поверхнями, V-подібна з кутом 120 між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 90 між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 90 між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями, зворотна U-подібна з кутом 90 між несучими поверхнями, зворотна U-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями) та порівняно їх вплив на розподіл аеродинамічного навантаження на крило. За результатами проведених досліджень визначено, що найменший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу на крейсерських режимах польоту мають U-подібні передні оперення. V-подібні передні оперення дозволяють отримати більші значення аеродинамічної якості в порівнянні з іншими формами оперення. Найбільший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу мають ті типи переднього оперення, що створюють інтерференційні або індукційні вихори в площині крила. Основні результати наведені в графічній формі для всіх комбінацій.