Механіка гіроскопічних систем: науково-технічний збірник, Вип. 35
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Дослідження пружно-деформованого стану жорсткого та пружного крила великого подовження(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Бондар, Ю. І.; Птіцин, О. О.Документ Відкритий доступ Оцінка стану динамічного стенду авіаційного тренажера(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Янковський, С. С.; Кабанячий, В. В.Документ Відкритий доступ The stress-strain state determination of a centrifugal turbomachine wheel(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Trubachev, S. I.; Alekseychuk, O. M.Документ Відкритий доступ Вплив типу оперення літального апарата схеми «качка» на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Попов, А. Є.; Зінченко, Д. М.Досліджується зміна розподілу підйомної сили по крилу конфігурації ЛА з переднім оперенням залежно від типу переднього оперення. Були проведені чисельні аеродинамічні розрахунки для тринадцяти конфігурацій із різними формами переднього оперення (прямокутна, коробчаста, коробчаста із закругленими кутами, кільцева, ромбовидна, V-подібна з кутом 90 між несучими поверхнями, V-подібна з кутом 120 між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 90 між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 90 між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями, зворотна U-подібна з кутом 90 між несучими поверхнями, зворотна U-подібна із кутом 120 між несучими поверхнями) та порівняно їх вплив на розподіл аеродинамічного навантаження на крило. За результатами проведених досліджень визначено, що найменший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу на крейсерських режимах польоту мають U-подібні передні оперення. V-подібні передні оперення дозволяють отримати більші значення аеродинамічної якості в порівнянні з іншими формами оперення. Найбільший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу мають ті типи переднього оперення, що створюють інтерференційні або індукційні вихори в площині крила. Основні результати наведені в графічній формі для всіх комбінацій.Документ Відкритий доступ Визначення параметрів лазерного формоутворення виробів із зміцненного дуралюміну(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Ключников, Ю. В.; Лутай, А. М.; Синюченко, В. В.Документ Відкритий доступ Адаптивна вінглета(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Семків, Т. О.; Зінченко, Д. М.Документ Відкритий доступ Критерій раціонального вибору параметрів безпілотного літального апарату на сонячній енергії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Козей, Я. С.Документ Відкритий доступ Розробка мікропроцесорної системи вимірювання кутів нахилу нерухомого об’єкту від площини горизонту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Скрипковська, М. Г.; Черняк, М. Г.; Добролюбова, М. В.Документ Відкритий доступ Підвищення надійності магнітометричної системи літального апарату(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Нечипоренко, О. М.; Брижан, С. С.Документ Відкритий доступ Формування випробувальних сигналів спеціальної форми на основі експоненціальних сплайнів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Шумков, Ю. С.; Грашенко, М. В.; Дараган, В. C.Документ Відкритий доступ Механічні системи у керуванні літаком(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Сілакова, Т. Т.Документ Відкритий доступ Повышение точности инерциальной навигационной системы средствами технического зрения(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Котвицкий, Р. С.; Збруцкий, А. В.; Сарибога, А. В.Документ Відкритий доступ Системний підхід до сертифікації динамічних стендів комплексних тренажерів повітряних суден(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Кабанячий, В. В.