Кафедра технології машинобудування (ТМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технології машинобудування (ТМ) за Ключові слова "621.002.004.896(075.8)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Структурно-параметричний синтез послідовності операцій та переходів виготовлення корпусних деталей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Молодий, Станіслав Валерійович; Войтенко, Володимир ІвановичРобота містить 128 сторінок машинописного тексту, 66 рисунків, 12 таблиць, 2 формули, 10 найменувань літературних джерел. Актуальність роботи Зменшення собівартості і трудомісткості при виготовленні корпусних деталей є важливим. В машинобудуванні, при проектуванні ТП, ці фактори є одними з найважливіших, тому зменшивши ці параметри, ми можемо підвищити ефективність виробництва. На трудомісткість і собівартість впливають багато факторів, наприклад: вибір правильного верстатного обладнання, вибір інструмента та вибір матеріалу ріжучої частини, оптимально підібраний розмір інструмента, швидкості різання, подачі, потужності а також стійкісті. Завдяки сучасним програмам ми можемо підібрати оптимальні параметри. Одна із таких програм, це «Sapr_2020» розробки доцента Войтенко В.І. Завдяки ній ми можем покращити показники собівартості і трудомісткості при виготовленні корпусних деталей. Мета і задачі дослідження Мета роботи – дослідити можливовість покращення показників собівартості і трудомісткості при проектуванні корпусних деталей. В експериментальної частині роботи заплановані дослідження впливу змін параметрів при торцевому фрезеруванні та розточуванні на економічні показники. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні задачі: 1. Автоматизоване проектування структури послідовності виготовлення корпусних деталей. 2. Віртуальне дослідження впливу варіативних параметрів інформаційної моделі торцевого фрезерування та розточування на продуктивність і собівартість. 3. Послідовність синтезу формули структури ТП. 4. 3Д модель деталі і заготовки. 5. Графіки трудомісткості і собівартості спроектованого ТП. 6. Інформаційна модель торцевого фрезерування і розточування. 7. Варіативні реквізити інформаційної моделі. Об’єктом дослідження – Віртуальна модель торцевого фрезерування та розточування. Предмет досліджень – Система автоматизованого проектування ТП «Sapr_2020». Методи дослідження – аналіз, ідеалізація, формалізація, статистика. Наукова новизна одержаних результатів : Підібрані оптимальні параметри при торцевому фрезеруванні та розточуванні. Практичне значення одержаних результатів – використання отриманих результатів при торцевому фрезеруванні і розточуванні корпусних деталей в виробничих умовах та навчальному процесі.