Магістерські роботи (ББЗЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ББЗЛ) за Ключові слова "612.78:616.83:796](043.3)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Відновлення сенсорно-кінестетичного сприйняття та вестибулярної стійкості як засіб комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з ДЦП(КПІ ім. Ігоря Сікорського., 2019-12) Надольна, Лариса Павлівна; Вихляєв, Юрій МиколайовичДисертаційна магістерська роботи викладена на 102 сторінках, літературних джерел 102, рис. 22, табл. Питання що були розглянуті: вивчено теоретичні основи дослідження стану рухової та комунікативно-мовленнєвої сфери дітей з ДЦП, аутизмом в літературних джерелах, фізіологію та патофізіологію нервової системи дітей, проаналізовано етіологію, патогенез, класифікацію та симптоми дитячого аутизму, розглянуті новітні методи фізичної терапії для дітей з ДЦП, аутизмом з розладами рухової та комунікативно-мовленнєвої сфери. Розроблено програму, алгоритм та блок-схему фізичної терапії для дітей-аутистів з розладами рухової та мовленнєвої сфери. Практична частина. У програмі фізичної терапії для дітей з ДЦП (аутизмом) з розладами рухової та мовленнєвої сфери застосовано комплексний підхід за допомогою засобів та методів, таких як мозочкова та вестибюлярна гімнастика з використаням технічних засобів: балансувальна дошка (балансир) Белгау, героскутер, «крісло Барані», вібромасаж комірцевої зони з інфрачервоним опромінюванням «Іnfra Tapp», ЛФК, інезотейпувааня. За результатами оцінки проведеної фізичної терапії, відновлено вестибюлярну стійкісті та зв’язне мовлення.. перед початком фізичної терапії склав в контрольній групі - 1,9, в експерементальній групі – 1,81; через 60 днів в контрольній групі - 2, в експерементальній групі – 2,25; через 120 днів в контрольній групі – 2,10, в експерементальній групі –3; через 180 днів в контрольній групі – 2,7, в експерементальній групі – 3,7. Матеріали, подані в звіті преддипломної практики, можуть бути використані в діяльності спеціалізованих лікувальних і реабілітаційних закладів, медичних, соціальних, психологічних, корекційних, педагогічних центрах, на практичних заняттях студентів вищих навчальних закладів, на курсах і семінарах підвищення кваліфікації, які мають відповідну спеціалізацію. За результатами дослідження було опубліковано 1 статтю. Одержано патент на винахід (корисну модель).