Магістерські роботи (ББЗЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ББЗЛ) за Ключові слова "615.825+ 378.147.227"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Віртуальний пацієнт для фізичних терапевтів та ерготерапевтів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вальтер, Юлія Романівна; Худецький, Ігор ЮліановичМагістерська дисертація викладена на 86 сторінках, літературних джерел 39, серед них іноземних; рис.29, табл.10. Актуальність теми. На сьогоднішній день існує достатньо багато методів навчання фізичних терапевтів у тому числі проведення практичних та теоретичних занять, на яких розглядаються приклади можливих захворювань або травм та вирішуються поставлені задачі. Найкращим для засвоєння матеріалу є ситуаційні задачі на проробку вивченого матеріалу, при вирішенні якої в студентів, в основному, головним завданням є побудова індивідуальної програми реабілітації, але процес складання ситуаційних задач буває ускладнений тим, що їх необхідно складати самостійно викладачами, через це їх застосування стає не таким ефективним, через недостатність часу саме на припрацювання вивченого матеріалу, бо необхідно подати весь матеріал. Також наразі немає програмного забезпечення, яке б створювало ситуаційні задачі, особливо з допомогою при вирішенні їх. Мета роботи: Сформувати віртуального пацієнта для постановки ситуаційних задач при навчанні фізичних терапевтів складанню індивідуальних програм фізичної реабіліта¬ції при порушеннях ОРА. Завдання: Розробити програмне забезпечення для навчання фізичних терапевтів за допомогою ситуаційних завдань. Об'єкт дослідження: процес навчання фізичних терапевтів за допомогою ситуаційних задач Предмет дослідження: Сітуаційні завдання та їх використання в навчанні фізичних терапевтів Методи дослідження: опрацювання літературних джерел вітчизняних та зарубіжних авторів; методи математичної статистики; методи програмування в середовищі MS Excel, методи реабілітації при захворюваннях ОРА, методи побудови індивідуальних програм реабілітації. Наукова новизна одержаних результатів: отриманих даних полягає у тому, що було сформульоване програмне забезпечення саме для навчання фізичних терапевтів в умовах дистанційного навчання. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали, подані в роботі, можуть бути використані в діяльності спеціалізованих навчальних закладів, медичних центрах, на практичних заняттях студентів вищих навчальних закладів з фізичного виховання і спорту. За результатами дослідження було опубліковано 2 статті за темами: «Використання ситуаційних задач в адаптації учбового матеріалу для фізичних терапевтів» та «Допоміжний засіб для навчання фізичних терапевтів за допомогою ситуаційних завдань».