Енергетика: економіка, технології, екологія: науковий журнал, № 2 (72)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Енергетика: економіка, технології, екологія: науковий журнал, № 2 (72) за Ключові слова "621.873-83(082)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дослідження методів керування перетворювачем вентильного двигуна(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Закладний, О. О.; Прокопенко, В. В.Розроблено методику вибору електрообладнання вентильного двигуна з машинною комутацією, що враховує способи керування інвертором. Встановлена потужність електрообладнання вентильного двигуна (ВД) визначається технологічними вимогами і залежить від структури перетворювача, способу комутації ключів перетворювача та способів керування інвертором. Застосування автономних інверторів зі штучною комутацією, ключі яких комутуються за рахунок реактивної енергії, накопиченої в додаткових комутаційних пристроях, підвищує коефіцієнт використання синхронної машини. Однак у цьому випадку ускладнюється схема і зростає встановлена потужність перетворювача. Використання транзисторів IGBT і тиристорів IGCT призводить до значного зростання вартості устаткування. Для зменшення впливу випрямляча ВД на мережу й узгодження напруги привода з напругою живленняможе виникнути необхідність в узгоджувальному трансформаторі і пристрої компенсації реактивної потужності. На величину потужності цього устаткування впливає спосіб керування випрямлячем, характер навантаження двигуна і діапазон зміни швидкості. Регулювання напруги випрямляча може бути симетричним і несиметричним. Відомо декілька способів несиметричного регулювання, серед яких одним з найдоцільніших є почергове. У випадку почергового керування в трифазній мостовій схемі створюється штучний нульовий контур, внаслідок чого тривалість протікання струмупо вторинних обмотках трансформатора стає меншою 2/3 напівперіоду живлячої напруги. Крім цього, підвищуються також енергетичні показники, зокрема зменшується споживання реактивної потужності та збільшуються коефіцієнти зсуву і потужності.