Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 27
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 27 за Ключові слова "658.331.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вплив професійного іміджу керівника на розвиток організаційної культури підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Воронько-Невіднича, Т. В.; Баган, Н. В.; Шевченко, Т. О.У статті розглянуто специфіку впливу професійного іміджу керівника на формування та розвиток організаційної культури підприємства. Проведено аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів впливу на формування організаційної культури. Доведено, що затягування процесу формування організаційної культури може призвести до невідповідності фактичної культури підприємства її зовнішньому середовищу та стратегічним планам керівництва. Розглянуто фактори визначення організаційної культури та надана їх детальна характеристика. Проведено аналіз процесу формування організаційної культури та досліджено його основні етапи. Виявлено складові, які чинять найбільший вплив на організаційну культуру сучасних підприємств. Визначено, що професійний імідж керівника визначається його поведінкою, комунікативними навичками, ставленням до співробітників і громадськості, а також результатами його роботи. При дослідженні організаційної культури варто враховувати взаємозв’язок іміджу керівника з іміджом підприємства. Оскільки керівник є обличчям підприємства його імідж прямо впливає на імідж всього підприємства.