Кафедра промислового маркетингу (КПМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра промислового маркетингу (КПМ) за Ключові слова "338.1.339.1"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Адаптація маркетингової політики комунікації до умов воєнного стану(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Щербатюк, Ірина Віталіївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичУ даній роботі було розглянуто діяльність компанії ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні. Поточне дослідження мало на меті визначення підходів до адаптації маркетингової політики комунікації у відповідь на виклики, спричинені умовами воєнного стану. Дисертація складається із трьох розділів. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади адаптації комунікаційної політики на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування. Зокрема, визначено ключові фактори впливу воєнного стану на ринок і роль комунікацій у забезпеченні стійкості та ефективності компанії. На основі даного аналізу створено структурно-логічну схему, що стала основою для розробки адаптивної стратегії комунікацій для ТОВ «Сільпо-Фуд». У другому розділі проведено ситуаційний аналіз, який включав діагностику внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, а також тенденції та особливості ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в умовах воєнного стану. Були оцінені наявні виклики та можливості для компанії на ринку, визначені її внутрішні ресурси, потенціал для адаптації комунікаційної політики, а також розглянуто заходи з підтримки лояльності клієнтів та зміцнення довіри. У третьому розділі на основі первинних і вторинних даних сформовано конкретну стратегію адаптації маркетингової політики комунікації ТОВ «Сільпо- Фуд» для ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування. Розроблено план реалізації адаптованої комунікаційної політики, включаючи деталізацію використання різних медіа-каналів, підходи до комунікації з клієнтами та партнерами, а також рекомендації щодо контенту. У кінці роботи було проведено економічне обґрунтування запропонованої стратегії, зокрема аналіз потенційних вигод і ризиків для компанії в умовах воєнного стану.Документ Відкритий доступ Маркетинг scale up проєктів на ринку військово-медичної продукції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Савчик, Артем Вікторович; Зозульов, Олександр ВікторовичМагістерська дисертація на тему «Маркетинг scale up проєктів на ринку військово-медичної продукції» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 163 сторінок, містить 45 рисунків , 41 таблицю, 9 додатків. У роботі використано 104 джерела за переліком посилань. Мета роботи полягає у розроблення теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо реалізації стратегії scale up для ТОВ «BRAMMER». Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи: систематизацію та узагальнення для аналізу концепцій scale up, методи аналізу та синтезу для вивчення маркетингового середовища, статистичні методи для оцінки ефективності ринкових заходів, а також економічні моделі для обґрунтування доцільності впровадження стратегії Об’єктом дослідження є маркетингове забезпечення реалізації scale up для ТОВ «BRAMMER». Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо застосування маркетингу в реалізації scale up проєктів на ринку військово-медичної продукції в Україні. Наукова новизна полягає у тому, що вперше запропоновано механізм реалізації scale up проєктів для ринку військово-медичної продукції на основі маркетингових засад, який охоплює етапи зростання, стратегій та контроль. Удосконалено науково-методичні положення, які включають структурно-логічну схему реалізації проєктів і акцентують на «точках зростання». Отримали розвиток теоретичні аспекти маркетингу інновацій, зокрема уточнення поняття scale up, визначення треків стратегій та аналіз холістичного маркетингу. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «BRAMMER» для ефективного зростання бізнесу, а також іншими підприємствами в інноваційній сфері для адаптації та реалізації стратегій зростання.Документ Відкритий доступ Розробка маркетингової стратегії комунікації ІТ- дистриб'ютора на промисловому ринку України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Гац, Вікторія Андріївна; Язвінська, Надія ВікторівнаМагістерська дисертація на тему «Розробка маркетингової стратегії комунікації IT-дистриб'ютора на промисловому ринку України» складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 121 сторінку, містить 10 рисунків, 28 таблиць, 5 додатків. У роботі використано 69 джерел за переліком посилань. Мета дисертації полягає у подальшому розвитку та дослідженню теоретико- методологічних засад та наданні практичних рекомендацій щодо розробки та управління маркетинговою стратегією комунікацій дистриб’ютора інформаційних технологій на промисловому ринку. Об’єктом дослідження є процес процес розробки маркетингової стратегії комунікації IT-дистриб'ютора на промисловому ринку України. Предметом дослідження є теоретичні та методологічні засади та практичні етапи розробки маркетингової стратегії комунікацій дистриб’ютора інформаційних технологій на промисловому ринку. Основні методи дослідження: метод узагальнення та порівняння, метод аналізу та синтезу, статистичні методи, методи інтерпретації, економічний метод, методи збору первинної інформації. Наукова новизна полягає у тому, що удосконалено методологічні положення розробки маркетингової стратегії комунікації. Набули подальшого розвитку теоретико-методичні підходи моделювання взаємодії суб’єктів та об’єктів під час маркетингових комунікацій. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що була вдосконалена методологічна база, яка пов'язана з управлінням маркетинговою комунікаційною стратегією та розроблені рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії комунікацій , яка орієнтована на підвищення лояльності до бренду підприємства, підвищення рівня обізнаності про бренд, що сприяє довгостроковій побудові відносин зі споживачами.Документ Відкритий доступ Розробка товарної стратегії ТОВ Браммер на ринку консалтингових послуг(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Борисюк, Максим Олександрович; Гнітецький, Євген ВіталійовичМагістерська робота присвячена розробці продуктової стратегії для ТОВ «Браммер», компанії, що працює у сфері виробництва металоконструкцій та консалтингових послуг. У роботі проаналізовано поточні операційні процеси, можливості їх оптимізації, а також інструменти та технології, які можуть покращити роботу компанії. Робота містить 3 розділи, 9 таблиць, 2 ілюстрації. Список використаної літератури включає 65 джерел. Об'єктом дослідження є стратегія розвитку продукту ТОВ «Браммер», а предметом дослідження - розробка продуктових стратегій для компанії, що працює у двох різних секторах. Це дослідження спрямоване на підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Браммер» за допомогою послідовної продуктової стратегії в постійно мінливому ринковому середовищі. Ефективність поточних процесів та можливості їх вдосконалення вивчалися з використанням методів аналізу, порівняння, систематизації та економічного прогнозування. Зокрема, оцінка, проведена в цьому дослідженні, розглядає реалізацію таких аспектів, як підвищення ефективності за допомогою цифрових інструментів, дотримання вимог сталого розвитку та інновацій. Найважливішими результатами дослідження є розробка шляхів удосконалення продуктової стратегії ТОВ «Браммер», особливо щодо таких питань, як професійна діяльність, технологія вдосконалення консалтингових послуг і, не в останню чергу, їх орієнтація на сталий розвиток та інновації. Елементом наукової новизни роботи є теоретичні схеми продуктової стратегії, які доповнюються практичними кроками, що можуть бути використані компанією для підвищення її ринкової ефективності. Рекомендації включають економічне обґрунтування використання методів, інструментів та систем ощадливого виробництва; обґрунтування впровадження сучасних цифрових інструментів у консалтингову діяльність, а також зростаючий акцент на еко-інновації при розробці нових продуктів. Як аргумент практичної реалізації рекомендацій автори закріпили сертифікацію змін в операційних процесах компанії. Перспективи подальших досліджень можуть бути спрямовані на розгляд впровадження нових технологій у виробничі процеси, а також на оцінку впливу прогресу в галузі оцифрування на надання консалтингових послуг.Документ Відкритий доступ Стратегія виходу українського бренду на міжнародний ринок декоративної косметики(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Вишницька, Софія Володимирівна; Зозульов, Олександр ВікторовичМагістерська дисертація на тему «Стратегія виходу українського бренду на міжнародний ринок декоративної косметики» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури. Загальний обсяг роботи становить 158 сторінок, містить 31 рисунок, 18 таблиць та 5 формул. У роботі використано 72 джерела за переліком посилань. Мета роботи полягає у формуванні стратегії виходу локального українського бренду Lamel ТОВ «Б’юті Хаб» декоративної косметики на ринок США. Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи: систематизацію та узагальнення для розробки стратегії виходу бренду на міжнародний ринок, методи маркетингового аналізу, статистичні методи для оцінки ефективності ринкових заходів, а також економічні моделі для обгрунтування доцільності виходу на міжнародний ринок. Об’єктом дослідження є формування стратегії виходу бренду на міжнародний ринок. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та науково-практичні рекомендації щодо формування стратегії виходу бренду на ринок декоративної косметики США. Наукова новизна полягає у науково-методичних положеннях, що стосуються виходу локального бренду на міжнародний ринок. Запропоновано структурно-логічну схему реалізації стратегії, яка охоплює ключові етапи: ситуаційний аналіз, оцінку привабливості регіону, вибір методу входу, визначення загальної та брендової стратегій, а також впровадження системи контролінгу. Подальшого розвитку набули теоретичні основи міжнародного маркетингу. На відміну від існуючих підходів, запропоновано систематизацію стратегій виходу на міжнародний ринок із врахуванням способів реалізації, а також детальні положення щодо особливостей просування локального бренду в умовах глобальної конкуренції. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «Б’юті Хаб» для ефективного виведення бренду Lamel на ринок декоративної косметики США з подальшим розширенням дистриб’юторської мережі на території США. Ключові слова: стратегія виходу на ринок, міжнародний ринок, ринок США, бренд декоративної косметики, дистриб’ютор.Документ Відкритий доступ Удосконалення цифрової стратегії маркетингу підприємства на ринку США(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Басістий, Роман Костянтинович; Шульгіна, Людмила МихайлівнаМагістерська дисертація на тему «Удосконалення цифрової стратегії маркетингу підприємства на ринку США» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 120 сторінок, містить 32 рисунка, 50 таблиць, 3 додатки. Мета роботи полягає у розробленні теоретико-методичних підходів і практичних рекомендацій для адаптації цифрової стратегії маркетингу ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» до умов ринку США. Методи досліджень: аналіз і синтез для оцінки ринку, економічні моделі для обґрунтування доцільності запропонованих заходів, статистичні методи для оцінки ефективності стратегії. Об’єктом дослідження є удосконалення цифрової стратегії маркетингу ТОВ «Вікна Віконда» в умовах глобалізації бізнесу. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо адаптації цифрових стратегій маркетингу до умов ринку США. Наукова новизна роботи полягає в розробці теоретико-методичного підхіду до адаптації цифрової стратегії маркетингу українських підприємств на ринку США, який включає рекомендації з локалізації контенту, оптимізації PPC- реклами та використання інфлюенс-маркетингу. Удосконалені концепції цифрової стратегії маркетингу підприємства, яка враховує специфіку поведінки споживачів на ринку будівельних матеріалів у США, зокрема вимоги до енергоефективності, екологічності та персоналізації обслуговування. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» для ефективного впровадження діджитал стратегії на ринку США, а також іншими підприємствами, які прагнуть адаптуватися до умов міжнародних ринків.