Монографії (АЕМК)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено монографії, авторами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Монографії (АЕМК) за Назва
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Cause-and-effect analysis of microbiological contamination of motor fuels and prospects for the rational use of biodegradation in the processes of recycling waste from the technosphere(Baltija Publishing, 2021-10-29) Boichenko, Sergii; Shkilniuk, IrynaДокумент Відкритий доступ Частотно-регульований електропривод мостового крану сховища радіоактивних відходів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Мугенов, Даніїл ДжалільовичВ монографії представлено результати дослідження впливу іонізуючого випромінювання на частотно-регульовані електроприводи вантажотранспортних механізмів приповерхневого сховища радіоактивних відходів. Розроблено наукові методики для оцінки радіаційної стійкості частотно-регульованого електроприводу вантажопідйомних машин сховища радіоактивних відходів. Ці підходи базуються на визначенні впливу іонізуючого випромінювання на структурні компоненти електроприводу, що дозволяє виявити ті з них, які потребують удосконалення або заміни. Математичні моделі силових напівпровідникових каналів перетворювача частоти отримали подальший розвиток, зокрема застосування біполярних та метал-діелектрик-напівпровідникових транзисторів у драйверах управління силовими ключами інвертора. Ці моделі дають можливість враховувати величину прямого падіння напруги на діоді, порогову напругу польових транзисторів, колекторний опір біполярних транзисторів та коефіцієнт передачі по струму в оптронах, що дозволяє оцінити вплив іонізуючого випромінювання на стійкість роботи таких напівпровідникових елементів. Вплив іонізуючого випромінювання на атмосферний оптичний канал зв'язку досліджено за допомогою імітаційного моделювання в системі керування електроприводами мостового крана сховища радіоактивних відходів. Це дозволило оптимізувати передачу даних без модифікації передавача і приймача. Завдяки використанню штучної нейронної мережі розроблено науковий підхід до демодуляції сигналів керування, які надходять від пульта управління через атмосферний оптичний канал зв'язку на частотно-регульований електропривод вантажопідйомних машин сховища радіоактивних відходів. Цей метод дозволив суттєво зменшити кількість помилок при передачі даних у всьому діапазоні відношення сигнал/шум.