2017
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2017 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ 3D-models design concept of complex technical objects using knowledge-based technology(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Konotop, D. I.; Zinchenko, V. P.Документ Відкритий доступ Rayleigh waves arising in the collision of elastic bodies and Hertz impact theory generalization(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Ilchishina, D. I.; Ivanova, O. M.; Chernenko, S. O.Документ Відкритий доступ Аналіз складової невизначеності від нестабільності латентного параметру під час тестування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Яремчук, Н. А.; Кравченко, А. А.Документ Відкритий доступ Аттестация метрологических характеристик волоконно-оптических датчиков положения(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Володарский, Е. Т.; Юдин, О. Н.Документ Відкритий доступ Багатокритеріальний параметричний синтез робастних систем гіроскопічної стабілізації інформаційно-вимірювальних пристроїв(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Сущенко, О. А.; Єгоров, С. Г.; Sushchenko, O. A.; Egorov, S. G.Документ Відкритий доступ Вплив вінглетів на аеродинамічні характеристики літального апарату схеми «тандем»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Войтюк, О. О.; Кривохатько, І. С.Документ Відкритий доступ Вплив матеріалу обшивки на флатерні характеристики руля напрямку літального апарату(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Тараненко, І. В.; Сухов, В. В.Існує ряд різновиду флатеру: зривний флатер, бафтинг, автоколивання органів керування в тому числі і панельний флатер, котрий визначає характер коливання елементу обшивки під дією обтікаючого потоку. Основним критерієм безпеки від флатера є співвідношення критичної швидкості флатера Vкр і максимальної швидкості польоту Vmax, яку може досягати ЛА, тобто Vmax< Vкр [1]. Величина Vкр залежить від швидкості обтікання, геометрії елементу, умов закріплення елементу, а також від матеріалу обшивки. В публікації [2] розглядається вплив матеріалу на параметри флатеру, досліджені в більшій степені однорідні випадки. Багатошарова обшивка, розглянена в різних розрахункових випадках затрудняє визначення ефекту впливу матеріалу. Обчислювальні методи вирішення завдань аеропружності вибираються в залежності від прийнятої пружно-масової схеми конструкції керуючої поверхні. В основі цих методів лежить припущення про те, що коливання елементу руля напрямку літального апарату можуть бути описані з достатньою точністю рівняннями для системи з кінцевим числом ступенів свободи [3]. В якості координатних, в різних методах, можуть бути обрані наступні функції: функції, що описують форми коливань конструкції поза потоком (метод заданих форм коливань «Гальоркіна – Бубнова»); метод зосереджених мас застосовується при балочній схематизації конструкції і для каркаснокесонної схеми; в якості координатних функцій можуть бути обрані кінцеві елементи; так званий метод Рітца, або метод багаточленів, зручний для аналізу коливань несучих поверхонь малого подовження [4]. Такий підхід дозволить точніше дослідити залежність характеристик матеріалу, що використовується в елементах керуючих поверхонь літального апаратуДокумент Відкритий доступ Відновлення сигналу збурення, що викликано аперіодичним процесом, у разі визначення постійного корисного сигналу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Гречка, Г. П.Документ Відкритий доступ Відновлення форми температурного імпульсу за допомогою метод деконволюції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Козир, О. В.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу якості програмного забезпечення автозаправних комплексів на їх ефективність(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Чернюк, А. А.; Chernyuk, А. А.Документ Відкритий доступ Дослідження процесів у детонаційних ракетних двигунах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Василів, С. С.; Коваленко, М. Д.; Грушко, В. О.; Vasyliv, S. S.; Kovalenko, M. D.; Grushko, V. O.Документ Відкритий доступ Задачи совершенствования патентно-маркетинговых исследований на предприятии-разработчике сложных технических систем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Бурлакова, А. Н.; Воротников, В. А.Документ Відкритий доступ Исследование режимов обледенения летательных аппаратов(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Недвига, Д. В.; Алексеенко, С. В.; Nedviga, D. V.; Alekseyenko, S. V.Документ Відкритий доступ Метрологічне забезпечення теплометричних засобів контролю теплового навантаження на головний обтічник ракети-носія(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Ковтун, С. І.; Kovtun, S. I.Документ Відкритий доступ Моделирование распространения инфразвука при извержениях вулканов(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Котлов, В. Ю.; Kotlov, V. Yu.Документ Відкритий доступ Моделювання конструктивно-технологічних параметрів шасі літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Яцковий, А. О.; Вірченко, Г. А.Документ Відкритий доступ Основи FDM-технології моделювання(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Гумен, О. М.; Легеза, Р. В.; Селіна, І. Б.; Педань, Р. В.; Gumen, О. M.; Leheza, R. V.; Selina, I. B.; Pedan, R. V.Документ Відкритий доступ Применение полуэмпирических методов определения акустических нагрузок к оценке нагружения отсеков ракетоносителей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Аврамов, К. В.; Батутина, Т. Я.; Бондарь, Д. С.; Мартыненко, Г. Ю.; Шеремет, И. В.; Мартыненко, В. Г.; Avramov, K. V.; Batutina, T. Ya.; Bondar, D. S.; Martynenko, G. Yu.; Sheremet, I. V.; Martynenko, V. G.Документ Відкритий доступ Процедура синтезу багатовимірного регулятора для прецизійного кондиціонера із паровим зволожувачем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Голінко, І. М.; Галицька, І. Є.Документ Відкритий доступ Разработка приспособления для дистанционного нагрева углепластиков в процессе намотки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Роменская, О. П.; Манько, Т. А.; Гусарова, И. А.; Самусенко, А. А.; Romenskaja, O. P.; Manko, T. A.; Husarova, I. O.; Samusenko, O. A.