Гіротехнології, навігація і керування рухомими об'єктами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Гіротехнології, навігація і керування рухомими об'єктами за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 88
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Автоматичне керування орієнтацією космічного апарату(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бурнашев, В. В.; Білик, Н. В.Документ Відкритий доступ Автономна корекція похибок інерціальних вимірювачів безплатформної навігаційної системи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Черняк, М. Г.; Колесник, В. О.Документ Відкритий доступ Адаптивний алгоритм обробки інформації для системи технічного зору, комплексованої з навігаційною системою БПЛА(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бобков, Ю. В.; Оксак, І. Д.Документ Відкритий доступ Алгоритм керування рухом квадрокоптера за сигналами системи технічного зору(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Бобков, Ю. В.; Савенко Л.О.Документ Відкритий доступ Вибір основних конструктивно-технологічних параметрів орнітоптера(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Чижик, Данііл Олегович; Бондаренко, Олександр МиколайовичНа даний час в Україні є велика потреба у проектуванні та складанні малих легких літальних апаратів які можуть виконувати багато різних задач. Одним з найактуальніших напрямів використання є аеророзвідка, що в свою чергу включає таку задачу як спостереження за конкретними об’єктами або певною територією короткий час. Новим типом легких, в тому числі, розвідувальних літальних апаратів можуть стати орнітоптери.Документ Відкритий доступ Визначення відносного просторового положення квадрокоптера за допомогою системи технічного зору при польоті у парі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бобков, Юрій Володимирович; Хиленко, Віталій ЮрійовичРозширення сфери застосування груп квадрокоптерів для вирішення масштабних задач передбачає розробку алгоритмів їх упорядкованого руху. Основними показниками групи є задане просторове розташування учасників групи, яке, як правило, повинне зберігатися під час їхнього руху. Тому питання визначення відносного просторового розташування квадрокоптерів в групі є актуальною задачею. В [1] розглянуто реалізації методів групового використання безпілотних апаратів та моделі групового керування, наведені деякі алгоритми ройового інтелекту. Питання використання груп безпілотних літальних апаратів (БПЛА), їх формація наведені в [2]. Там же наведене обґрунтування пари як базового елементу групи, що дозволяє звести основні алгоритми керування до цієї моделі. Політ в групі передбачає визначення цільових об’єктів, перешкод для керування малими БПЛА, що доцільно реалізовувати за допомогою систем технічного зору (СТЗ) [3]. При цьому виникає питання щодо ідентифікації об’єктів за допомогою СТЗ при керуванні квадрокоптерами шляхом розміщення відповідних міток. Цікавим в цьому сенсі є використання інфрачервоних світлодіодів у якості статичних маяків з відомими координатами для вирішення задачі навігації квадрокоптера в закритому просторі [4]. На жаль, детальний розгляд визначення відносного положення веденого відносно ведучого за допомогою СТЗ в літературі не розглядається.Документ Відкритий доступ Визначення орієнтації супутника на основі використання датчика Землі та магнітометра(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Рижков, Л. М.; Голембіовський, Р. А.Документ Відкритий доступ Визначення параметрів керування рухом квадрокоптера у парі за сигналами системи технічного зору(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Бобков, Ю. В.; Хиленко, В. Ю.Документ Відкритий доступ Визначення стану падіння твердого тіла за допомогою акселометричної системи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Пономаренко, С. О.; Скопюк, М. І.Документ Відкритий доступ Визначення характеристик безпілотного літального апарату типу «Літаюче крило» шляхом льотного експерименту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Сухов, Віталій Вікторович; Тисячук, Олег ВячеславовичНаукові дослідження та інновації в сфері безпілотних літальних апаратів (БПЛА) потребують визначення точних характеристик для оцінки, вдосконалення та оптимізації безпілотних літальних апаратів. Тому визначення характеристик БПЛА є ключовим елементом для їх ефективного та безпечного використання у різних сферах, а також для просування наукових досліджень та технологічного прогресу в цій області.Документ Відкритий доступ Вимоги до обладнання для калібрування тривісного блоку навігаційних акселерометрів в експлуатації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Черняк, М. Г.; Тараш, Г. О.Документ Відкритий доступ Діагностика стану наземних сонячних енергетичних станцій з використанням безпілотних літальних апаратів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Лукомський, В. Г.; Стрижак, Б. В.Документ Відкритий доступ Діагностика термометрів опору турбогенераторів на основі використання апаратно-програмної інформаційної системи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Мазуренко, О. О.; Харкянен, О. В.Документ Відкритий доступ Застосування гейміфікації до навчального процесу у технічному ВНЗ(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бобрівник, К. Є.Документ Відкритий доступ Збільшення часу автономної роботи БІНС шляхом самокомпенсації похибок її інерціальних вимірювачів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Черняк, М. Г.; Колесник, В. О.Документ Відкритий доступ Зміст(2022)Документ Відкритий доступ Калібрування тривісного блоку акселерометрів в експлуатації на обладнанні низької точності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Черняк, Микола Григорович; Тараш, Георгій ОлександровичДля застосування блоку акселерометрів (БА) навігаційного класу точності необхідно визначити його метрологічні коефіцієнти. З цією метою на підприємствах використовують високоточне стендове обладнання, яке є дорогим, громіздким і потребує спеціальних умов експлуатування [1]. Разом з тим, коефіцієнти метрологічної моделі (ММ) БА змінюються з плином часу, через що виникає необхідність повторного калібрування БА в експлуатації, де відсутні або не можуть бути застосовані високоточні одно- та двовісні поворотні стенди. Таким чином, задача калібрування БА на обладнанні низької точності, яке наявне в експлуатації, є актуальною. У літературі наводиться спосіб визначення метрологічних параметрів БА шляхом вимірювання норми вектору сили тяжіння [2–4]. При цьому автори зосереджують увагу на ММ, яка описується трьома коефіцієнтами зміщення нуля (ЗН), трьома коефіцієнтами перетворення (КП) і трьома комбінаціями кутів неортогональності (КН). Застосування такої ММ потребує фізичного суміщення однієї з осей БА з будівельною віссю об’єкта, на якому встановлюється БА. Натомість у промисловості використовується ММ з розділеними значеннями шести КН.Документ Відкритий доступ Калібрування тривісного навігаційного блоку акселерометрів на обладнанні низької точності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Черняк, М. Г.; Тараш, Г. О.Документ Відкритий доступ Калібрування інерціального вимірювального модуля БІНС(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Збруцький, О. В.; Ткачук, М. А.Документ Відкритий доступ Керування рухом групи безпілотних апаратів у складному середовищі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пономаренко, С. О.; Марченко, П. А.