Кафедра електропостачання (ЕП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра електропостачання (ЕП) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 613
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Combined method of recovery of data on electric power consumption(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020-05) Almabrok, Rashed; Волошко, Анатолій ВасильовичДокумент Відкритий доступ Demand side management sysyem for lokal power grid(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020-05) Chouakria, Abdeldjalil; Denysiuk, SerhiiДокумент Відкритий доступ Deterministic and Stochastic Economic Modeling of Hybrid Power Supply System with Photovoltaic Generators(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Mesbahi, Abdessamad; Костюк, Василь ОсиповичДокумент Відкритий доступ Dynamics of access to electricity and expected demand in electricity under full electrification in Senegal(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Strelkova, Halyna; Strelkov, Myroslav; Dango, IbrahimaДокумент Відкритий доступ Efficiency improvement of energy process management in Microgrid based on dynamic tariffication of generation and consumption of electricity(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Romanchenko, Olha; Денисюк, Сергій ПетровичДокумент Відкритий доступ Improving the efficiency of implementing smart systems in distribution networks(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2022) Kopchykov, Oleksandr; Zamulko, AnatoliiДокумент Відкритий доступ Improving the reliability of the energy system by using market-based mechanisms of influence on consumers(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2022) Dudko, Kyrylo; Zamulko, AnatoliiАктуальність дослідження. ОЕС України не може самостійно вирішувати питання управління, тому залучення споживача до вирішення цієї проблеми є однією з таких важливих функцій. Завдання підтримання високого рівня надійності або ліквідації дефіциту електроенергії в енергосистемі є актуальним для ОЕС України протягом багатьох років. На сьогодні надійна робота ОЕС України неможлива без використання сучасних засобів регулювання частоти та активної потужності. Таке регулювання може здійснюватися як шляхом управління генерацією за допомогою систем автоматичного регулювання частоти та активної потужності, що працюють у нормальному та післяаварійному режимах, так і шляхом контролю споживання з автоматичним частотним розвантаженням (АЧР), що діє лише в аварійних ситуаціях. Але використання технологічних методів для усунення дефіциту електроенергії є жорстким рішенням для споживачів. Ця робота зосереджується на зменшенні дефіциту електроенергії за допомогою економічно ефективних методів, які можуть допомогти врегулювати дефіцит активної електроенергії більш м’яко для споживача. Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Проведені в роботі дослідження відповідають напряму «Енергетика та енергоефективність», «Аукціон з розподілу квоти підтримки», що посилається на внесення змін до Закону України № 2019-VIII від 09.12.2021 «Про ринок електричної енергії», Кодекс системи передачі, орієнтація тем наукових досліджень (НДР) кафедри електропостачання Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Мета та завдання дослідження. Підвищення надійності електропостачання, зменшення дефіциту активної потужності ОЕС України шляхом залучення споживачів до балансування. Розробка підходів до формування тарифів на перерви для підвищення надійності роботи ОЕС України. Об'єкт дослідження. Режими роботи та особливості електричних мереж. Предмет дослідження. Методи та засоби організації ринкового впливу на споживачів електричної енергії для підвищення ефективності діяльності ОЕС України. Практична цінність результатів. Проведено моделювання ситуації з використанням цінових індикаторів, розроблено методичні підходи до встановлення певних тарифів на переривання електропостачання. Інформаційну базу дослідження склали законодавчі та нормативні акти державного управління у сфері енергетики, закони України, офіційна статистика, а також наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених. У дисертації використано програмне забезпечення MS Excel, AutoCad. Наукова новизна отриманих результатів. Набула подальшого розвитку методика формування плати за переривання електропостачання для економічного стимулювання споживачів до участі у зменшенні дефіциту потужності ОЕС України, що відрізняється від традиційних підходів та базується на принципах функціонування сучасного ринку електроенергії.Документ Відкритий доступ Microprocessor technology in energy metering systems and relay protection(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2022) Voloshko, Anatolii; Zaichenko, Stefan; Kalinchik, VasiliiДокумент Відкритий доступ Models and methods for improving operational efficiency of electrical networks with distributed generation(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Hawkar, Ahmed Noori; Попов, Володимир АндрійовичДокумент Відкритий доступ Models and structures for consumer-centric electricity market(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Strelkova, Halyna; Strelkov, MyroslavДокумент Відкритий доступ Modern technical solutions for controlling the modes of distribution networks with distributed energy sources(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Usatenko, Vladyslav; Попов, Володимир АндрійовичДокумент Відкритий доступ Multi-agent control in local power supply systems with flexible generation and active electricity consumers(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Rybii, Mykhailo; Denysiuk, SerhiiДокумент Відкритий доступ Power electronics. Electronics devices modelling in MATLAB Simulink. Practicum(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2019) Denysiuk, Serhii; Derevianko, DenysThe presented manual outlines the main provisions for the computer workshops implementation, topics covered by sections of the course on the linear and nonlinear dynamic systems with power electronics devices study. The educational edition of the computer workshops contains the main theoretical information, the program of work, instructions for its implementation, the report content and control questions. Existing methods of linear and nonlinear dynamic systems simulation based on the principles of visual-oriented programming using models in the form of component-blocks combinations, by means of which interconnection of devices and systems functional models are formed among themselves, are considered. The educational edition is intended for graduates of the master's degree in specialty 141 "Power engineering, electrical engineering and electromechanics", educational program "Electrical supply systems".Документ Відкритий доступ Power supply quality assessment in power systems with distributed generation(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020-05) Tafticht, Badis; Derevianko, DenysДокумент Відкритий доступ Preconditions analysis of smart metering systems deployment in Libya(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020-05) Bader, Faraj; Kotsar, Oleg V.Документ Відкритий доступ Short-term electricity price forecasting of day-ahead market(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Batiuta, Kateryna; Strelkova, HalynaДокумент Відкритий доступ Smart системи станцій зарядки електромобілів в умовах динамічної зміни тарифів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Вижанов, Олександр Сергійович; Денисюк, Сергій ПетровичАктуальність теми. Електромобілі відіграють важливу роль у розвитку транспортної системи, що забезпечить зменшення шкідливих викидів шляхом використання альтернативних джерел енергії та акумуляції. Враховуючи те, що більшість виробників , поступово переходять на технології виробництва електромобілів, попит на дані види транспорту різко зростає. Результатом збільшення попиту на електромобілі – є різке збільшення споживання електроенергії, особливо в періоди пікового навантаження, що призводить до дефіциту потужності та необхідності модернізації системи електропостачання. Більш ефективним вирішенням даної проблеми є впровадження Smart системи станцій зарядки, що дозволить забезпечити значну економію коштів. Власники електромобілів, завдяки використанню змінних у часі тарифів, що пропонують нижчі ціни на електроенергію в певні періоди доби, особливо в години мінімуму навантаження, зможуть заощаджувати значні кошти і до того ж отримувати додаткові бонуси. До того ж, згідно з концепцією реверсивного використання електромобілів Vehicle-to-grid (V2G) – більшість електромобілів можуть підключатися до загальної мережі як для підзарядки, так і для видачі потужності до мережі. У власників електроавтомобілів з технологією V2G буде можливість продавати електроенергію в енергосистему в години, коли автомобіль не використовується, і відповідно заряджати автомобіль в години коли електроенергія є дешевою. Отже, впровадження Smart системи станцій зарядки дозволить: - ефективно використовувати можливості електроавтомобілів з оптимізацією та плануванням процесу заряджання. - дозволити власникам електроавтомобілів заощаджувати кошти, використовуючи загальну інформацію про стан авто та нічні тарифи на електроенергію. - Зменшити вплив на навантаження мережі шляхом впровадження динамічної тарифікації. Метою магістерської дисертації є дослідження існуючих систем Smart станцій зарядки, що дозволяють оптимізувати навантаження на мережу шляхом збору інформації про потужність споживання окремих точок локальних зарядних станцій, для впровадження динамічної тарифікації. Об’єктом дослідження є процес заряджання електромобіля в умовах контрольованого збору даних для оптимізації роботи мережі. Предметом дослідження є Smart системи станцій зарядки на основі збору локальних даних та динамічної зміни цін. Методи дослідження. Дослідження засновані на методах обчислювальної математики, теорії надійності, системному аналізі, прикладному статистичному аналізі, використанні сучасних комп’ютерних програм, а саме MatCad. Наукова новизна результатів дослідження. Проведено дослідження режимів роботи Smart систем станцій зарядки в умовах динамічної зміни тарифів, що дозволило виявити напрями для ефективної оптимізації процесу заряджання з урахуванням параметрів навантаження мережі. Розроблено алгоритм оптимізації процесу заряджання електромобілів з моделюванням графіків зарядки, що відображають діючий струм та зарядну потужність для подальшого використання в розробці Smart станції зарядки та регулювання змінних в часі тарифів. Практичне значення отриманих результатів. Отримані результати моделювання можуть використовуватися: - для удосконалення існуючих Smart систем зарядки електромобілів та оптимізації процесу заряджання. - для запровадження тарифних зон в залежності від загального графіку навантаження та потужності локальних електростанцій. - при дослідження графіків заряду різних типів електромобілей. - при впровадженні концепції V2G для інтеграції електроавтомобілів в роботу мережі.Документ Відкритий доступ Topological approach to analysis of electricity market design(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Strelkova, Halyna; Strelkov, Myroslav; Dango, IbrahimaДокумент Відкритий доступ Using the possibilities of combуned operation of ТРP and SPP in the system of guaranteed electricity supply to consumers(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Lavrynovych, Pavlo; Замулко, Анатолій ІгоровичДокумент Відкритий доступ Автоматизація обліку електроенергії побутових споживачів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Новодон, В`ячеслав Олегович; Калінчик, Василь ПрокоповичПо ходу роботи з дипломним проєктом було розраховане навантаження цеху промислового підприємства, визначені його параметри та інші характеристики. Також було обрано живлячу мережу вище та нижче 1 кВ, силові трансформатори напруги та трансформатори струму, апарати захисту та автоматика. Було розраховано струми короткого замикання на високих та низьких напругах. Також, створені креслення мережі живлення та локальної мережі підприємства цеху. Під час роботи зі спецпитанням було розглянуто системи АСКОЕ, а також обрана конктретна система для обліку та контролю електричної енергії , зокрема проводився вибір лічильника, вимірювальних трансформаторів струму та первинної бази даних.