Секція 3. Цифровий (digital) маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Секція 3. Цифровий (digital) маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Digital маркетинг: инфлюенсеры в 2020 году(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Пономарева, Виктория; Шинкаренко, НатальяДокумент Відкритий доступ SMM як інструмент маркетингових комунікацій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Коваль, Дарія; Гавриш, ЮліяДокумент Відкритий доступ Адвокація бренду, інноваційні комунікації у площині маркетингового середовища компаній(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Юферова, Дар’я; Касян, СергійДокумент Відкритий доступ «Банерна сліпота» та сучасні інструменти боротьби з нею(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Корнійчук, Тетяна; Гнітецький, ЄвгенДокумент Відкритий доступ Використання статистичного методу множинної лінійної регресії в маркетинговій діяльності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Салата, Антон; Черненко, ОксанаДокумент Відкритий доступ Гейміфікація марафонів в соціальній мережі Instagram як спосіб підвищення залученості споживачів бренду(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Пирог, Валентина; Гнітецький, ЄвгенДокумент Відкритий доступ Класифікація маркетингових стратегій на ринку кіберспорту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Чайка, Євгеній; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Принципи реформування маркетингової інформаційної системи промислових підприємств(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Черненко, ОксанаДокумент Відкритий доступ Функціональні можливості цифрового маркетингу в площині інноваційних комунікаційних цінностей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Бутенко, Аліса; Касян, СергійДокумент Відкритий доступ Інформаційні технології Programmatic Buying, як інноваційні складові Інтернет маркетингових комунікацій підприємств(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Заєць, Наталія; Касян, Сергій