Розділ 4. Менеджмент розповсюдження медійної продукції
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Застосування мультимедійних засобів реклами як необхідна складова сучасної комунікативної політики книгарні(2016) Василевська, Ірина; Грет, Г. П.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Соціальний медіамаркетинг (SMM) як інструмент просування поліграфічних послуг(2016) Мирко, Гліб; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Аmbient media як метод просування продукту(2016) Пунчак, Леся Андріївна; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Книжкові виставки-ярмарки в системі медіа менеджменту(2016) Платонова, Ольга; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Нові медіа як ефективний засіб промоції видань(2016) Завалій, Марина; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститут