Механіка гіроскопічних систем: науково-технічний збірник, Вип. 38
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Вплив компонування транспортного контейнеру на аеродинамічні характеристики безпілотного літака-носiя(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Демидов, М. М.; Зінченко, Д. М.Документ Відкритий доступ Дослідження впливу геометричних параметрів передстабілізатора на аеродинамічні характеристики горизонтального оперення літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Данилець, О. О.; Кривохатько, І. С.Документ Відкритий доступ Багатолонжеронне з’єднання від’ємної частини крила із центропланом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Торгашов, А. П.; Борисов, В. В.; Сухов, В. В.Документ Відкритий доступ Automated verification complex for mobile communication systems(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Dobroliubova, M.; Filippova, M.; Nevhod, D.; Kovalenko, M.Документ Відкритий доступ Методика юстування маятникових вимірювачів лінійного прискорення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Галицький, В. А.; Кузьмич, Л. В.; Квасніков, В. П.Документ Відкритий доступ Методи визначення аеродинамічних навантажень під час польоту у безперервній турбулентності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Гевко, Б. А.; Бондар, Ю. І.Документ Відкритий доступ Ідентифікація вібраційної похибки навігаційного акселерометра у ході його статичних випробувань(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Черняк, М. Г.; Колесник, В. О.Документ Відкритий доступ Керування сумісним рухом резервуара із рідиною на основі компенсації силового відгуку рідини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Губська, В. В.; Лимарченко, О. С.; Сіренко, О. О.Документ Відкритий доступ Автоматизація розрахунку енерго-балістичної траєкторії польоту літального апарата(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Хомин, Т. В.; Кривохатько, І. С.Документ Відкритий доступ Вплив вітрових збурень на точність алгоритму польоту та стабілізації мультікоптера(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Шеремет, М. М.; Збруцький, О. В.The problem of wind disturbances influence reducing on the accuracy of multicopter stabilization by developing a stabilization system capable of compensating for these disturbances is considered. A mathematical model is developed and a multicopter control algorithm is proposed to compensate for the effects of wind disturbances. It is based on adaptation of the PID controller coefficients in the process of operation, most effectively affecting the multicopter response. A stabilization system has been developed to provide compensation for current disturbances. The stabilization system algorithm, taking into account the readings of a wind speed meter, is implemented on a microcontroller. Studies of the simulation management system using the Matlab software have been carried out. Flight tests have confirmed the effectiveness of the synthesized adaptive PID controller.Документ Відкритий доступ Система дозаправки у повітрі як шлях до автономності військово-транспортної авіації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Хенченко, Д. І.; Мариношенко, О. П.; Толстой, С. А.Документ Відкритий доступ Синтез комплементарного фільтра гіростабілізатора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Рижков, Л. М.; Карпенко, І. М.This paper considers the synthesis of a complementary filter designed to determine the angular position of the gyrostabilizer platform. An engineering synthesis technique allowing you to select filter parameters and evaluate its effectiveness is proposed. The question of a complementary filter synthesis in the platform is considered. It is shown that the dynamics of the platform does not significantly affect the quality of the filter, which allows the synthesis of the filter without taking into account the dynamics of the platform.