Розділ 3. Тенденції розвитку медійного ринку в Україні
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Джинса як нова перешкода у розвитку українського медіаринку(2016) Одінцов, Денис; Шендерівська, Л. П.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Роль медіапланування на медійному ринку України(2016) Кисельова, Інна; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Правове регулювання як основний чинник розвитку медіаринку України(2016) Половинкіна, Аліса; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Сучасні тенденції українського медійного ринку інтернет-реклами(2016) Куцяк, Анастасія; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Сучасний стан і тенденції розвитку медіасфери України(2016) Коваль, Ольга; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Аналіз тенденцій розвитку медіапростору в Україні(2016) Бикова, Ганна; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститут