Маркетинг персоналу як фактор формування кадрового потенціалу підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг персоналу, ринок праці, зайнятість, потенціал, кадровий потенціал, personal marketing, labour marketing, potential, skilled potential

Бібліографічний опис

Шубеляк Н. І. Маркетинг персоналу як фактор формування кадрового потенціалу підприємства / Шубеляк Н. І., Довгань Л. Є. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 23–27. – Бібліогр.: 9 назв.

DOI