Поведінковий таргетинг – новий підхід до реклами в мережі Інтернет

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

«поведінковий таргетинг», Інтернет-користувач, Інтернет-реклама, банер, контекстна реклама, веб-сторінка, медіа стратегія

Бібліографічний опис

Пасічник Д. Ю. Поведінковий таргетинг – новий підхід до реклами в мережі Інтернет / Пасічник Д. Ю., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – 2008. – Вип. 2. – С. 90–93. – Бібліогр.: 10 назв.

DOI