Центр обслуговування телефонних викликів як економічно ефективна платформа для керування комплексною системою технічного захисту інформаційних ресурсів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2003

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

Інформація, система керування, інформаційна безпека

Бібліографічний опис

Конахович, Г. Центр обслуговування телефонних викликів як економічно ефективна платформа для керування комплексною системою технічного захисту інформаційних ресурсів / Георгій Конахович, Володимир Чуприн // Правове, нормативне та метрологічне забезпечення системи захисту інформації в Україні : науково-технічний збірник. – 2003. – Вип. 7. – С. 209-212. – Бібліогр.: 3 назв.

DOI