Центр обслуговування телефонних викликів як економічно ефективна платформа для керування комплексною системою технічного захисту інформаційних ресурсів
Вантажиться...
Дата
2003
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
Інформація, система керування, інформаційна безпека
Бібліографічний опис
Конахович, Г. Центр обслуговування телефонних викликів як економічно ефективна платформа для керування комплексною системою технічного захисту інформаційних ресурсів / Георгій Конахович, Володимир Чуприн // Правове, нормативне та метрологічне забезпечення системи захисту інформації в Україні : науково-технічний збірник. – 2003. – Вип. 7. – С. 209-212. – Бібліогр.: 3 назв.