Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/12544
Title: Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій
Other Titles: Effect of consumer behavior on the formation of an effective system of integrated marketing communications
Authors: Гончар, С. О.
Зозульов, Олександр Вікторович
Keywords: Мерчандайзинг
інтегровані маркетингові комунікації
процес прийняття рішення про покупку
рівень залученості у процес покупки
профіль споживача
Issue Date: 2013
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Гончар С. О. Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікацій / Гончар С. О., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 324 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/12544
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_5_Gonchar.pdf323.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.