Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/12556
Title: Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій
Other Titles: Systematization of indicators that affects on marketing communication complex
Authors: Маринчук, Т. М.
Стадніченко, В. В.
Keywords: комплекс маркетингових комунікацій
просування
реклама
стимулювання збуту
PR
особистий продаж
ринок
ресурси підприємства
фінансово-економічні показники
структура попиту
поведінка споживачів
конкуренція
переваги товару
переваги торгової марки
Issue Date: 2013
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Маринчук Т. М. Систематизація показників, що вливають на комплекс маркетингових комунікацій / Маринчук Т. М., Стадніченко В. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 304 Кбайт). – 2013. – Вип. 7. – Бібліогр.: 14 назв. – Назва з екрана.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/12556
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_5_Marynchuk.pdf303.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.