Знаходження інтегрального показника привабливості країн в аспекті територіального брендінгу
Вантажиться...
Дата
2014
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ "КПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
територіальний брендінг, інтегральний показник територіального бренду, споживачі регіонального бренду, брендінг країн, регіональний брендінг, territorial branding, integrated indicator of territorial brand, consumers of regional brand, branding of countries, regional branding, территориальный брендинг, интегральный показатель территориального бренда, потребители регионального бренда, брендинг стран, региональный брендинг
Бібліографічний опис
Покрас О. С. Знаходження інтегрального показника привабливості країн в аспекті територіального брендінгу / Покрас О. С., Сакалош Т. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 356 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 10 назв. – Назва з екрана.