Особливості формування іміджу підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж бренду, стратегія позиціонування, фактори формування іміджу, brand image, positioning strategy, image-forming factors, имидж бренда, стратегия позиционирования, факторы формирования имиджа

Бібліографічний опис

Єсюнін С. С. Особливості формування іміджу підприємства / Єсюнін С. С., Кравченко М. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 158 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.

DOI