Оцінка доцільності переходу друкованого видання в електронний формат

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

ринок інформаційних видань, модифікація товару, SEO-оптимізація, комплекс маркетингових комунікацій, market of information publications, product modification, SEO-optimization, complex of marketing communications, рынок информационных изданий, модификация товара, SEO-оптимизация, комплекс маркетинговых коммуникаций

Бібліографічний опис

Горохов В. Оцінка доцільності переходу друкованого видання в електронний формат / Горохов В., Співаковська Т. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 337 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.

DOI