Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг послуг, спортивно-оздоровчі послуги, просування послуг, реклама, паблік рілейшнз, спонсорство, стимулювання збуту, особистий продаж, marketing services, sports services, promotion of services, PR, sponsorship, sales promotion, personal sales, маркетинг услуг, спортивно-оздоровительные услуги, продвижение услуг, паблик рилейшнс, спонсорство, стимулирование сбыта, личные продажи

Бібліографічний опис

Саранчук О. В. Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку / Саранчук О. В., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 236 Кбайт). – 2015. – Вип. 9. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.

DOI