Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни «Маркетинг видавничої продукції та поліграфічних послуг» для студентів ВПІ денної і заочної форм навчання напряму підготовки «Менеджмент організацій»
Ескіз недоступний
Дата
2015
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ «КПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, видавнича справа
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни «Маркетинг видавничої продукції та поліграфічних послуг» для студентів ВПІ денної і заочної форм навчання напряму підготовки «Менеджмент організацій» [Електронний ресурс] / НТУУ «КПІ» ; уклад.: Л. А. Пунчак, О. М. Барзилович ; ред. З. В. Григорова. – Електронні текстові данні (1 файл: 179 Кбайт). – Київ : НТУУ «КПІ», 2015. – 28 с. – Назва з екрана.