Планування собівартості продукції як основний фактор підвищення прибутковості промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

собівартість, прибуток, планування, ефективність, витрати, підприємство, cost, profit planning, efficiency, costs, company, себестоимость, прибыль, планирование, эффективность, затраты, предприятие

Бібліографічний опис

Шевчук Н. А. Планування собівартості продукції як основний фактор підвищення прибутковості промислового підприємства / Шевчук Н. А., Іванов І. П. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 11. – С. 204–210. – Бібліогр.: 6 назв.

DOI