Організація управління рекламною діяльністю на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, оперативний контроль, тактичні рішення, ефективність реклами, економічний ефект реклами, advertising, operational control, tactical decisions, advertising efficiency, economical effect from advertising, реклама, оперативный контроль, тактические решения, эффективность рекламы, экономический эффект рекламы

Бібліографічний опис

Андрусь О. І. Організація управління рекламною діяльністю на підприємстві / Андрусь О. І., Мастюк Д. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 11. – С. 245–249. – Бібліогр.: 4 назви.

DOI