Мікроекономіка

Ескіз недоступний

Дата

2010

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Представлені тестові завдання, вправи та задачі мають за мету допомогти студентам спеціальності «Економіка підприємства» та «Маркетинг» факультету менеджменту та маркетингу оволодіти основами економічного механізму, законами функціонування економічних відносин на мікрорівні та наслідками їх проявлення у поведінці споживача та виробника, розраховувати основні економічні показники виробничо – господарської діяльності, приймати правильні управлінські рішення для оптимізації поведінки споживачів та виробників в ринкових умовах господарювання.

Опис

Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету

Ключові слова

мікроекономіка, метод мікроекономіки, поведінка споживача, попит, пропозиція, мікроеономічна модель підприємства, витрати виробництва, монопольний ринок, ринкова рівновага, економіка добробуту

Бібліографічний опис

Мікроекономіка [Електронний ресурс] : тестові завдання, вправи та задачі для студентів факультету менеджменту та маркетингу / НТУУ «КПІ» ; уклад. Н. Я. Бойчук, О. П. Заборовець. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,1 Мбайт). – Київ : НТУУ «КПІ», 2009. - Назва з екрана.

DOI