Бакалаврські роботи (КФ)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • ДокументВідкритий доступ
    Взаємовплив прекаризації жінок та гендерної нерівності в епоху неоліберальних трансформацій українського суспільства
    (2019-06) Алам, Леся Шахідул; Стребкова, Юлія Віталіївна
    Дипломна робота присвячена дослідженню стану прекаризації жінок в умовах неоліберальних трансформацій українського суспільства. У роботі наведено ґенезу та прояви прекаризації з позицій критичної теорії, розглянуто теоретичні засади вивчення стану прекарності. Виділено різні концептуальні підходи до місця прекаріату в соціально-класовій структурі: прекаріат як клас, прекаріат як складова частина пролетаріату, прекаріат як соціальна страта. Проведено аналіз явища та тенденцій фемінізації прекарної праці через призму концепції інтерсекційності. Зроблено огляд неолібералізму як ідеології та загальну характеристику неоліберальних трансформацій в Україні. Здійснено аналіз соціально-економічного впливу неоліберальних трансформацій на становище українських жінок. Представлено та апробовано авторську програму та анкету соціологічного дослідження для визначення масштабів та особливостей стану прекаризації жінок в Україні.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вплив соціальних факторів на ігрову мотивацію користувачів онлайн-гемблінг платформ ЄС
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-06) Слизькоух, Максим Андрійович; Покулита, Ірина Константинівна
    Мотивацію гравців, як основний предмет вивчення гемблінгових процесів охарактеризовано такими теоріями: гра в гемблінг, як ухилення від проблем; гра в гемблінг в якості інструменту для подолання “скляної стелі” маргіналізованими групами соціуму; гра в гемблінг, як джерело азарту для зняття напруги; гра в гемблінг через брак комунікації. Було сформовано чотири відповідні соціальні групи гравців, залежно від соціальних факторів, що впливають на них: Втечі, Суєти, Самотності та Азарту. Визначено класифікацію мотивацій гравців, що включає в себе три групи мотиваційних факторів: Досягненнь, Соціальної мотивації та Залученості. Виявлено наявність залежності між соціальними факторами та ігровими мотиваціями користувачів он-лайн-гемблінг платформ ЄС.
  • ДокументВідкритий доступ
    Сім’я як компонент сучасного освітнього простору
    (2019-06) Тагієв, Анар Гамза огли; Руденко, Тамара Петрівна
    Дипломна робота присвячена визначенню ролі сім'ї в структурі сучасного освітнього простору. У ній викладено результат вивчення структури освітнього простору як елемента соціокультурного простору, дослідження специфіки сім'ї, як компонента освітнього простору, вивчення питань, що стосуються взаємозв'язку сім'ї та освітнього простору, як необхідних умов формування і розвитку особистості через призму процесів освітнього потенціалу і функцій сім'ї, а також визначені властивості української та азербайджанської сімей в контексті освітнього простору і їх порівняльний аналіз.
  • ДокументВідкритий доступ
    Соціальна реклама в соціальній допомозі вразливим верствам населення України
    (2019-06) Хмельницька, Марія Олегівна; Свідло, Тетяна Миколаївна
    Соціальна реклама в українському суспільстві представляється необхідною як важливий засіб соціокультурної інженерії, здатної прискорити процеси модернізації українського суспільства, формування нового способу життя сьогодення. Напрями соціальної реклами, які треба розвивати, на думку експертів, поєднують вплив на свідомість (виховна, формуюча функції реклами) та на поведінку людей (спонукальна функція), що не може не вплинути на зростання ефективності та результативності соціальної реклами. Соціальна реклама може виступати показником рівня моральності суспільства. Вона представляє громадські та державні інтереси і спрямована на досягнення благодійних цілей. Навіть з відповідей експертів стає зрозумілим, що, незважаючи на певні проблеми, соціальна реклама виконує не тільки інформативну функцію, про що кажуть усі опитувані, але й пізнавальну, розвиваючу, виховну та формуючу, що необхідно для нормально існуючого суспільства. Не зважаючи на відносно молодий вік сучасної української соціальної реклами, темпи її розвитку не можуть не вражати і потенціальні ресурси, які в ній наявні, в недалекому майбутньому будуть активізовані і рівень розвитку та розповсюдженості соціальної реклами може досягти європейських стандартів.