Особливості соціально-трудових відносин між фрилансерами та замовниками їх послуг у сфері інтернет-маркетингу
Вантажиться...
Дата
2017
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
фрилансер, фриланс, соціально-трудові відносини, зайнятість, інтернет-маркетинг, freelancer, freelance, social and labor relationships, employment, internet-marketing, социально-трудовые отношения, занятость, интернет-маркетинг
Бібліографічний опис
Савченко С. М. Особливості соціально-трудових відносин між фрилансерами та замовниками їх послуг у сфері інтернет-маркетингу / Савченко С. М., Грібініченко О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 196–202. – Бібліогр.: 8 назв.