Контент-маркетинг як майбутнє маркетингових технологій на прикладі видавничого дому «МЕДІА-ПРО»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

контент-маркетинг, бренд, реклама, інструмент, аудиторія, content marketing, brand, advertising, instrument, audience, information, content, инструмент, аудитория, информация, контент

Бібліографічний опис

Парубець А. О. Контент-маркетинг як майбутнє маркетингових технологій на прикладі видавничого дому «МЕДІА-ПРО» [Електронний ресурс] / Парубець А. О., Базь М. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 522 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.

DOI