Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22565
Title: Методика формування асортиментної політики підприємства «ПрАТ Тернопільський молокозавод»
Other Titles: Methots of forming assortment policy of the enterprise PJSC “Ternopil milk plant”
Методика формирования ассортиментной политики предприятия ЧАО «Тернпольский молокозавод»
Authors: Стасевич, А. П.
Кубишина, Надія Сергіївна
Keywords: асортиментна політика
АВС-аналіз
матриця Бостинської консалтингової групи
ринок молочної продукції
портфель товарів
відносна частка ринку
темпи росту ринку
assortment policy
ABC-analysis
Boston Consulting Group matrix
dairy market
portfolio of products
relative market share
growth market
ассортиментная политика
АВС-анализ
матрица Бостонской консалтинговой группы
рынок молочной продукции
портфель товаров
относительная доля рынка
темпы роста рынка
Issue Date: 2017
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Стасевич А. П. Методика формування асортиментної політики підприємства «ПрАТ Тернопільський молокозавод» [Електронний ресурс] / Стасевич А. П., Кубишина Н. С. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 475 Кбайт). – 2017. – Вип. 11. – Назва з екрана.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22565
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017-11_3-01.pdf474.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.