Формування системи Інтернет-комунікацій для активізації інноваційної діяльності підприємства (на прикладі ПАТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. С. Ковальської»)
Вантажиться...
Дата
2018
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обсяг дисертації становить 114 сторінок. Основний текст дисертації містить 17 таблиць, 28 рисунків, 10 формул. Список використаних джерел налічує 55 найменувань та викладений на 7 сторінках.
Актуальність теми дослідження зумовлена виявленням можливостей формування системи Інтернет-комунікацій, що дозволить підвищити інноваційну активність підприємства.
Магістерська дисертація виконувалась відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту за темою НДР 0114U001132 «Інноваційні засади розвитку промислових підприємств в рамках інтеграції в світовий економічний простір».
Метою роботи є формування системи Інтернет-комунікацій для вдосконалення інноваційної діяльності підприємства.
Об'єктом дослідження є система Інтернет-комунікацій підприємства.
Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні аспекти формування системи Інтернет-комунікацій для активізації інноваційної діяльнності ПАТ «ЗЗБК ім. Світлани Ковальської».
Методи дослідження – у магістерській дисертації застосовувалися сукупність загальних і специфічних наукових методів. У процесі дослідження сучасних поглядів на систему Інтернет-комунікацій підприємства застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування.
Наукова новизна дослідження:
• Удосконалено інноваційну діяльність ПАТ «ЗЗБК ім. Світлани Ковальської» в контексті виявлення можливостей формування системи Інтернет-комунікацій. Завдяки такому напрямку розвитку, використання Інтернет-комунікацій дає нові особливості і переваги порівняно з маркетингом, заснованому на традиційних технологіях. Дані технології дозволяють підвищити інноваційну активність підприємства, за рахунок комплексного використання всіх елементів запропонованої системи Інтернет-комунікацій підприємства.
• Подальший розвиток отримала система Інтернет-комунікацій підприємства, зокрема корпоративний сайт компанії, який дозволить підприємству покращити свої економічні показники, підвищити інноваційну активність за рахунок вдосконалення на основі трьох головних компонентів: банерної реклами, сайту підприємства і інтернет-ресурсу «Веб-контроль бетону».
Апробація результатів роботи. Основні положення дисертації доповідались та обговорювались на науково-методологічних семінарах кафедри менеджменту протягом 2017—2018 років, а також на всеукраїнських науково-практичних конференціях, зокрема: VІІІ—ІХ Всеукраїнських науково-практичних конференціях «Сучасні підходи до управління підприємством, (м. Київ, 2017—2018 рр.).
Апробація результатів роботи. Основні положення дисертації доповідались та обговорювались на науково-методологічних семінарах кафедри менеджменту протягом 2017—2018 років, а також на всеукраїнських науково-практичних конференціях, зокрема: VІІІ—ІХ Всеукраїнських науково-практичних конференція «Сучасні підходи до управління підприємством», (м. Київ, 2017—2018 рр.), …
Публікації. Теоретичні положення та практичні результати дослідження відображені в наступних виданнях:
1) Тищенко О. М. Вплив системи Інтернет-комунікації на активізацію інноваційної діяльності підприємства / О. В. Гук, О. М. Тищенко // Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до управління підприємством». — Київ, 6 квітня 2017 року. — К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського.:URL: http://spu.fmm.kpi.ua/article/view/106870
2) Гук О. В. Інноваційні підходи до застосування Інтернет-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства / О. В. Гук, О. М. Тищенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія міжнародні економічні відносини та світове господарство, Випуск 17, частина 1, Ужгород 2018. – С. 87-89.
3) Тищенко О. М. Вплив системи Інтернет-комунікацій на активізацію інноваційної діяльності підприємства / О. М. Тищенко // Сучасні підходи до управління підприємством : Збірник праць учасників VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Київ, 06 квітня 2017 року. — С. 34.
Опис
Ключові слова
інновації, система, Інтернет-комунікації, активізація інноваційної діяльності, маркетингові інтернет комунікації, innovation, activation of innovation activity, Internet communication system, marketing of Internet communication
Бібліографічний опис
Тищенко, О. М. Формування системи Інтернет-комунікацій для активізації інноваційної діяльності підприємства (на прикладі ПАТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. С. Ковальської») : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Тищенко Олександр Миколайович. – Київ, 2018. – 114 с.