Розробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерська дисертація на тему: «Розробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу» містить 113 сторінок, 37 таблиць, 25 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 60 найменувань. Метою роботи є розробка конкурентної стратегії підприємства шляхом застосування бенчмаркінгу, на основі аналізу теорії і практики бенчмаркінгу. Об’єктом дослідження є розробка конкурентної стратегії підприємства. Предметом дослідження є науково-методичні положення застосування бенчмаркінгу як інструменту розробки конкурентної стратегії ПрАТ «ІДС». Методи дослідження: системний аналіз, методи економічного і статистичного аналізу, метод заснований на теорії ефективної конкуренції (ККО). Результати дослідження нададуть змогу вітчизняним підприємствам, зокрема ПрАТ «ІДС», використати на практиці запропонований бенчмаркінговий підхід для розробки конкурентної стратегії. Зокрема, представлені у роботі алгоритми розроблення та вибору напрямів покращення конкурентних переваг на основі проведення бенчмаркінгу дозволять не просто утримувати позиції на тих чи інших ринкових сегментах, а динамічно їх розвивати. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати проведеного дослідження дозволять підприємствам ефективно конкурувати в умовах макроекономічної нестабільності та погіршення кон’юнктури ринку. Результати перевірки можливостей практичного використання отриманих результатів. Керівництвом підприємства ПрАТ «ІДС» було використано і впроваджено запропоновані рекомендації щодо розробки конкурентної стратегії з використанням бенчмаркінгового підходу (Акт впровадження №156 від 27.10.2018 р.). Апробація. Шульгіна Л. М. Розробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу / Л. М. Шульгіна, В. С. Слинько // Сучасні підходи до управління підприємством: Збірник праць учасників IX Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Київ, 12 квітня 2018 року. — Режим доступу: http://ev.fmm.kpi.ua Шульгіна Л. М. Формування стратегії розвитку конкурентного потенціалу підприємства з використанням бенчмаркінгу / Шульгіна Л. М. , Слинько В. С. // Сучасні підходи до управління підприємством: Збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Київ, 12 квітня 2018 року. У ході написання магістерської дисертації були використані результати досліджень проведених під час участі у тренінгу «Трансфер європейської політики, стратегій та бізнес практики» (Transfer of European Policies, Strategies and Business Practice). Тренінг проводився в рамках реалізації модуля "European business models: transformation, harmonization and implementation in Ukraine" № 587138-epp-1-2017-1-ua-eppjmo-module, http://jeanmonnet.kpi.ua/en/project-description/.

Опис

Ключові слова

конкурентні стратегії, стратегія диверсифікації, бенчмаркінговий підхід, методика розробки стратегії, конкуренти, товарний портфель, мінеральні води, косметичні засоби, competitive strategies, diversification strategy, benchmarking approach, strategy development methodology, competitors, commodity portfolio, mineral water, cosmetics

Бібліографічний опис

Слинько, В. С. Розробка конкурентної стратегії організації з використанням бенчмаркінгового підходу : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Слинько Валерія Сергіївна. – Київ, 2018. – 126 с.

DOI