Вибір програмного забезпечення для маркетингової інформаційної системи підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, модернізація маркетингової інформаційної системи підприємства, програмний продукт, інформаційні процеси, життєвий цикл фірми, конкурентна перевага, marketing, modernization of the marketing information system of the enterprise, software product, information processes, firm life cycle, competitive advantage

Бібліографічний опис

Северин, М. А. Вибір програмного забезпечення для маркетингової інформаційної системи підприємства [Електронний ресурс] / Северин М. А., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 461 Кбайт). – 2019. – Вип. 13. – Назва з екрана.

DOI