Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/3101
Назва: Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища
Інші назви: Marketing strategy in the context of adaptation of Ukraine to the requirements of global competitive environment
Автори: Шкляєва, Г. О.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність товару
бенчмаркінг
інноваційна система
інтелектуальний капітал
стратегічне планування
глобалізація
Дата публікації: 2012
Видавництво: Політехніка
Бібліографічний опис: Шкляєва Г. О. Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища / Шкляєва Г. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 384–389. – Бібліогр.: 7 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3101
Розташовується у зібраннях:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60.pdf242.71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.